Triple poeng med Icelandair

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av earw, 24. sept 2014.

  1. earw

    earw Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk et tips om at Icelandair kjører triple poeng til Island, USA og Canada:

    Følgende vilkår og betingelser gjelder
    Medlemmer i Saga Club som bestiller en reise til Island, USA eller Canada før 6.oktober opptjener triple Saga poeng på sine reiser. Tilbudet gjelder for reiseperioden 22.oktober 2014 til og med 06.februar 2015 fra Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger.

    Får ikke postet linken siden jeg er ny her, men er vel bare å gå til icelandair sin hjemmeside...
     
    SVG_flyer, Baldrick and Henning like this.
  2. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    "Som vanlig" gjelder dette IKKE poengene som bygger status. For de som ikke kjenner systemet til Icelandair, så opptjener man både "Saga points" og "Saga Card points" når man flyr med dem. Det er kun Saga Card points som kan gi høyere status. (tier miles) Absolutt ikke feil med triple Saga points, som man kan bruke på fly eller hotell, men greit å være klar over forskjellen! :)
     
    Last edited: 24. sept 2014
    Henning liker dette
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Har 90K Iceland air som kan overføres til anyone for kun 50 kr. Noen som ser verdi i dette og vil bytte med noe så si ifra.
     
  4. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Hei @milehigh, jeg flyr til KEF en 5-8 ganger i året. Meste for jobb men noen ganger privat, så det kune vært interessant. Hva er det du hadde i tankene ihht bytte eller pris?
     
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Hei, gi meg en fair pris elle noe å bytte med som kan overføres (feks hilton, hyatt, club carlson, SPG/marriott, muligens SAS/trumf) og rund ned:)
     
    Henrik liker dette

Del denne siden