Godday fra Porsgrunn. Fremdeles snuta halvfull av snørr, men det blir jobb i morra.
@Sunnfjordingen Liverpool slutta å si "neste år" etter 2019. Etter da har det rulla inn champions league triumf, seier i vm for klubblag og premier league pokal . Sølvtøypusserene på Anfield gikk doble skift en periode

Nå er det verdens dyreste "ulvemat" fra byen litt lengre nord som har tatt over mantraet. Siden 2013 faktisk.
Angående trening så ser jeg at en fordel som nytt Platinum medlem hos Choice er gratis trening på deres hotell. Mitt treningssenter ligger ca 300 meter unna Choicehotellet i byen. Får sjekke ut om hotellets treningsrom holder mål, og evt si opp på senteret. Hvis jeg kan spare 4200 kr på det så ja takk.
Ellers chatta jeg med SAS i går.
På lillejulaften fikk jeg bestilt to eco billetter fra LAS-SFO for 0 Eb poeng + 500 kr i gebyr.
I går så jeg at det plutselig var trukket 30.000 eb poeng på konto. Ingen spor av noen EB transaksjoner på min " nylige aktiviteter" side.
Svensken i chatten sa at det var trukket 2x15000 for turen. Javel?? det stod faktisk 0 poeng i kostnad da jeg bestilte. Og ingen poeng ble trukket da jeg bestilte.
IOM at turen koster ca 1000kr i cash pr bill, så sier jeg at jeg vil avbestille.
Jeg får beskjed om at star alliance tar 450 kr i gebyr pr kansellering. Grr.. hadde ikke bestilt i utgangspunktet hvis de hadde sagt 15k poeng med en gang.
Ble lovet poenga tilbake, og at restbeløpet på vil bli tilbakeført til kortet ila 7 dager.
Poenga har ikke kommet. De pleier jo å komme på sekundet når man avbestiller noe selv. Hadde ikke mulighet til å avbestille selv her, så 45 min i chat kø, 900kr i dass pga feil på SAS hjemmeside, og 0 poeng tilbake. Kjenner jeg begynner å bli lett fortvilet over SAS om dagen ass..
Ha en frustrasjonsfri dag
View attachment 90326
Vis alt...