Hei, På SAS EB sider, så står det beskrevet at det kun er et fåtall booking klasser det er mulig å oppgradere. Noen som har noen erfaring med å løse det på annen måte? Det er Europa flights booket o henholdsvis U og W. Hill
Hei, Det tror jeg er ganske dead-end. Jeg vet ikke hvor langt du skal fly, men mtp at LH fortsatt har vått & tørt også bak i bussen, kan dette fort bli et dyrt skue, uten den helt store opplevelsen. På intra-Europe, er det blokkert midt-sete og porselen som er den største differanse mellom LH Y &C
Ja, helt enig med deg @Fnate - men å betale mange ti-talls Euro på 1:45 flight fra OSL-FRA, det gidder jeg ikke... Når det er sagt, jeg har kun fløyet LH to ganger i Monkey, - en gang på B-midt-sete og en gang i aft-galley... ikkje bra.....
Enig med peterfox her altså.. Ikke verdt mange kronene å oppgradere på shorthaul, med mindre man skal tilbringe en del tid i en lounge og drikke øl for alle penga
Kunsten å oppgradere LH intra-europe læres best av selveste statskanalen - https://tv.nrk.no/serie/forbrukerinspektoerene/MDHP11004514/05-11-2014#t=18m38s ... Jeg er enig med @peterfox og @Jørgen, kos deg bak i bussen.
Forsøkte å å oppgradere for noen år siden på LH, med SAS poeng.. 3 av oss var allerede oppgradert til Business (complimentary..) så jeg forsøkte da å få sistemann inn på Business. Det var umulig iflg Fraulainen I gate'n.. Det måtte være miles@more poeng.... Det ordnet seg ombord etter at boarding var completed, det var ett sete ledig I Busines class og sistemann I reisefølget fikk dette, free of charge.. Cabinsjefen tok ansvar og ordnet opp, det ble for dumt om vi ikke fikk sitte sammen.
Da anser jeg dette som rimelig usannsynlig. Det er som Fnate skrev, fast track og lounge som var det viktigste for "easy-travel" med familien. Kommer ikke langt med EBS i FRA eller MUN. Takk for innspillene.