Upgrade Economy - Business LH with EB-points

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Hill, 29. juni 2015.

  1. Hill

    Hill Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,
    På SAS EB sider, så står det beskrevet at det kun er et fåtall booking klasser det er mulig å oppgradere. Noen som har noen erfaring med å løse det på annen måte?
    Det er Europa flights booket o henholdsvis U og W.

    Hill
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,
    Det tror jeg er ganske dead-end. Jeg vet ikke hvor langt du skal fly, men mtp at LH fortsatt har vått & tørt også bak i bussen, kan dette fort bli et dyrt skue, uten den helt store opplevelsen.
    På intra-Europe, er det blokkert midt-sete og porselen som er den største differanse mellom LH Y &C
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nååhhh, det er relativt mye bedre mat og synes jeg. Pluss lounge på bakken og fast track
     
  4. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, helt enig med deg @Fnate - men å betale mange ti-talls Euro på 1:45 flight fra OSL-FRA, det gidder jeg ikke...
    Når det er sagt, jeg har kun fløyet LH to ganger i Monkey, - en gang på B-midt-sete og en gang i aft-galley... ikkje bra.....
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Enig med peterfox her altså.. Ikke verdt mange kronene å oppgradere på shorthaul, med mindre man skal tilbringe en del tid i en lounge og drikke øl for alle penga ;)
     
  6. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Larata liker dette
  7. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Forsøkte å å oppgradere for noen år siden på LH, med SAS poeng.. 3 av oss var allerede oppgradert til Business (complimentary..) så jeg forsøkte da å få sistemann inn på Business. Det var umulig iflg Fraulainen I gate'n.. Det måtte være miles@more poeng.... Det ordnet seg ombord etter at boarding var completed, det var ett sete ledig I Busines class og sistemann I reisefølget fikk dette, free of charge.. Cabinsjefen tok ansvar og ordnet opp, det ble for dumt om vi ikke fikk sitte sammen.
     
    Last edited: 30. juni 2015
    RoadKing liker dette
  8. Hill

    Hill Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Da anser jeg dette som rimelig usannsynlig. Det er som Fnate skrev, fast track og lounge som var det viktigste for "easy-travel" med familien. Kommer ikke langt med EBS i FRA eller MUN.

    Takk for innspillene.
     

Del denne siden