Nå som hotels.com blir kraftig nedgradert så er jeg på utkikk etter nytt program å sette mine netter, primært i USA, i. Det som er planlagt de neste 12 mnd er ca 10 netter i USA og noen i europa. Enkelt og greit, hvor for jeg best valuta for dette? Er det noen vits å samle noe sted, eller er det mer fornuftig å bare velge det hotellet som er nærmest og best dit jeg skal? Eller er det like greit å booke gjennom andre med status som tilbyr dette?
10+ netter gir vel ingen særlige fordeler om du ikke «kickstarter» men ett medlemskap via-via noen annet
Tja, einaste er kanskje IHG dei har jo ein haug med kampanjer samt hotell både i europa og USA. Med IHG så kan du eventuelt kjøpe IC Ambassador som gir Platinum i heile IHG.
Jeg ville skaffet meg Trumf VISA, satset på at Hotels eller Booking.com kommer med ny 16% kampanje på ViaTrumf, og booket alt når den kampanjen kommer.
Enig i den, det er akkurat det jeg har nå gjort. Trumfvisa er faktisk ett ganske så undervurdert kort i lys av at det er ett gratis kort