Yes! Det er endelig tirsdag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 15. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    ...og i ettermiddagen kjører vi mot København og en kontinental bypåske. Første stopp blir Stenungsbaden Yacht Club - et av Nordic Choice sine "stand alone brands". Først skal fridagen brukes til et kiropraktorbesøk og jeg rekker også en spinningtime før vi setter oss i Lancia'n. Nyt tirsdagen:)
     
  2. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings, etter litt telekonferanse på morningen blir det påske ved lunsjtider… da skal det ut å sikres lammelår samt noe passende tilbehør både vått og tørt. Viktig å huske på at polet er stengt påskeaften, kjedelig å bare sitte med barskapet fullt av brennvin når lammelåret er klart og gjestene kommer…
     
    tommy777 liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nairobi. Magen begynner å få nok av lokal kost nå, men jeg holder ut dagen.

    I dag er det full turistrute som avsluttes med privat besøk hos elefantbabyene "mine" hos Sheldrick Foundation. Gleder meg intenst!!!

    Til slutt er det BA hjem i kveld.
     
    tommy777, SASlovah4evah and SASDC8 like this.
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Yes tirsdag ja :) Siste 6 timene med jobb før påskeferien kommer og tar meg, og kan ikke si at det er direkte trist ;)

    Vurderte å plukke fram Ducatien i går, men legger det på is en stund til da det kom noe snø i natt :eek:

    God påske alle sammen :D
     
    Islending liker dette
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ducati? Jeg solgte en Ducati Monster 1000 i går. Råskinn ;)

    God morgen fra Sørlandet. Solen skinner og nok en arbeidsdag begynner å ta form. Jobb i morgen og på påskeaften men innimellom da så er det "ferie"

    Ha en fin en :)
     
  6. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag fra Tokyo. Kun et kort pitstop her før turen går videre med Cathay i first til HKG i morgen, og noen dager i Macau. Gleder meg til å teste nytt selskap i morgen.
     
    SASDC8 liker dette
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Trondheim. Her sitter man da på jobb ,snødd har det også...GRMPFF :( Gi meg sol,sommer og varme...
    Blir lang dag idag,etterfulgt av middagsgjester og en Iron Maiden Trooper til dessert. Strålende dag y'all :):):)
     
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Gäääääsp!

    (och mycket mer kan man inte säga om dagen idag :))
     
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig tirsdag! Kan også informere om at SAS nå har tilbud ute til Helsinki/København/Stockholm/Oslo for 10.000 poeng igjen :)
     
    SASDC8 liker dette
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, har en Ducati Monster S2R siden den var ny i 2005, og elsker den sykkelen :cool:
     
    Last edited: 15. april 2014
    Fnate liker dette
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende tirsdag fra Sola. Har tilbrakt formiddagen hos Dekkmann hvor firmabilen fikk på sommerkalosjer, følgelig er jeg da klar for påskeferie.

    Ha en fin tirsdag :)
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Gud bedre .. jeg har hatt tre omganger med gressklipperen allerede ...

    G'morgen fra vestsørøst. Grått og trist i dag. Temperaturen på skarp nedadgående og ventes å stoppe et par grader under null til natten. Global oppvarming, jaha ... Sol resten av uken skal ihvertfall få opp temperaturen på dagtid.

    Tre dagers jobb venter før påskeferie (langfredag). Deretter et par arbeidsdager til ... Kan like gjerne jobbe da påskefeiringen her er nokså ikke-eksisterende. Ikke engang marsipansjokolade får man kjøpt! Hedninger !! Godt jeg fortsatt har et par pølser fra siste norgestur. Skal fortæres påskemorgen.
     
    Fnate liker dette
  13. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Så er arbeidsdagen i gang, Papaya er plukket, Kula kaffen putrer i Espresso pressen og solen kommer opp over Stillehavet. Dagen byr på et interessant møte med et stort investeringsfirma med meget grønn profil, allerede en god partner for vårt prosjekt. Ellers blir det nok noen nye timer med Brainstorming på kontoret (Hamoa Beach). Mahalo
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jau... God formiddag fra Chicago. Her ligger fortsatt snøen som kom i går siden det kun er 1 varmegrad. Ikke mange cm, så ikke noe måking på gang her.

    Full fart og lite hvile for tiden. Oh, well.

    Ha en fin en.
     

Del denne siden