Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Bonusprogrammet til Hotels.com har blitt døpt om til «Hotels.com Rewards». I tillegg har programmet blitt oppgradert med ekstra lave, «hemmelige» priser for å gjøre det mulig for medlemmer, epostabonnenter og mobilbrukere oppnå enda større besparelser.
Bookingsiden Hotels.com sitt bonusprogram “Welcome Rewards” profileres nå under navnet «Hotels.com Rewards». Programmets kundefordeler fungerer fortsatt på samme måten som tidligere – medlemmer får en «bonusnatt» etter de har overnattet ti netter ved hvilket som helst av nærmere 200 000 hoteller verden over. I tillegg får de nå tilgang til å booke hotell til «hemmelige priser».
«Hemmelige priser» er ekstra lave priser ved utvalgte hoteller som i hovedsak ikke er å finne på hotellsøkesidene, og som er spesielt fremforhandlet for bonusprogrammets medlemmer, nyhetsbrevabonnementer og brukere av Hotels.com sine mobilapper.
– Vi er stadig på jakt etter nye måter å videreutvikle vårt tjenestetilbud på. «Hemmelige priser» vil gi våre trofaste kunder enda mer verdi for pengene og en ekstra fordel sammenlignet med andre online bookingsider, forteller Clive Peoples, direktør for kundemarkedsføringen i Hotels.com.
Bonusprogrammet til Hotels.com har over 15 millioner medlemmer, som har fått utdelt mer enn tre millioner bonusnetter.
Legg igjen en kommentar