Nordic Choice Hotels beste hotellkjede i Norsk Kundebarometer

The Thief / Nordic Choice Hotels

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

For syvende år på rad er Nordic Choice Hotels gjestenes favoritt i hotellbransjen. Som bransjens eneste oppnår hotellkonsernet fire stjerner i undersøkelsen Norsk Kundebarometer.

Hvert år gjennomfører Handelshøgskolen BI undersøkelsen Norsk Kundebarometer. 6000 norske forbrukere har avgitt sin mening om over 150 ulike bedrifter i rundt 30 ulike bransjer. For syvende år på rad sier gjestene seg mest fornøyd med å bo hos Nordic Choice Hotels.

– Ingenting er viktigere for oss enn gode gjesteopplevelser. Tusen takk til våre lojale gjester som besøker våre 195 hoteller i Norden og Baltikum. Vi er et konsern med tre forskjellige hotellkjeder og en samling av frittstående hoteller. Det gjør at vi kan tilby hver enkelt reisende en opplevelse som passer for dem, sier Torgeir Silseth, administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.

Nordic Choice Hotels kommer best ut i Norsk kundebarometer
Hotellgjestene har avsagt sin dom, ifølge Norsk Kundebarometer tilbyr Nordic Choice Hotels de beste gjesteopplevelsene. Her fra Clarion Hotel Air.

Takker medarbeiderne

Hotellselskapet er det eneste i sin bransje som oppnår fire stjerner i Norsk Kundebarometer. Dette tilsier “svært fornøyde kunder” ifølge undersøkelsens indeksmetode.

– Fornøyde kunder er et resultat av fantastisk innsats av våre 16500 medarbeidere som hver dag går den ekstra meteren for å levere over gjestenes forventninger. Vi skal i 2019 gjøre de ulike merkevarene og hotelltilbudene enda tydeligere for å gjøre det enda enklere for gjesten å finne det hotellet som passer til reisen. Man har ulike behov når man er på forretningsreise, konferanse og på fritidsreise, og de behovene skal vi dekke på best mulig måte, sier Silseth.

Trippel bunnlinje

Satsing på bedriftskultur og bærekraftige hotellopplevelser kjennetegner hotellkonsernets fokusområder gjennom mange år. Både ratingen i Norsk Kundebarometer, The Hunt-pris som årets HR-avdeling i Norge, bransjeleder i medarbeiderundersøkelsen Great Place To Work og kundenes anerkjennelse som bransjens beste i Sustainable Brand Index viser at arbeidet bærer frukter.

– Vi jobber med People, Planet, Profit som bunnlinje, og setter viktigheten av dem i akkurat den rekkefølgen. Det er alltid stas å vinne priser og få anerkjennelse, men det viktigste er at arbeidet gir konkrete resultater i form av fornøyde medarbeidere, kontinuerlig forbedring innen bærekraft, og at selskapets stadige vekst sørger for flere arbeidsplasser og møteplasser for lokalsamfunn, avslutter Silseth.

Vi har testet mange av hotellene i Nordic Choice Hotels. Les om vårt besøk hos Clarion Collection Hotel Folketeateret og Clarion Hotel & Congress Trondheim.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *