Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Singapore Airlines (SIA) oppgraderer samtlige WiFi-tilbud på stort sett alle flyene deres – inkludert den moderne Airbus 350 mellom København og Singapore. Reisende på Business Class kan nå glede seg over gratis ubegrenset nettilgang under hele reisen og passasjerene på de øvrige kabinklassene kan se frem til forbedret dekning.
Singapore Airlines, som er kjent for sin prisvinnende service, lanserer nå betydelige forbedrede WiFi-løsninger for alle deres kunder. Det nye tilbudet er tilgengelig på alle fly, med unntak av Boeing 737- 800NG. Reisende med SIA fra København kan derfor fra og med i dag nyte den nye WiFi-tjenesten.
Fremover vil alle passasjerer som reiser på Business Class, samt medlemmer av PPS Club, få gratis ubegrenset WiFi under hele flyreisen. På Premium Economy og Economy kan medlemmer av Singapore Airlines sin kundefordelsklubb KrisFlyer surfe gratis på nettet i henholdsvis tre og to timer. Samtidig er prisene* på betalte WiFi-pakker gjort betydelig mer attraktive for samtlige kunder.
Å være tilkoblet nettet, selv i 35 000 fots høyde, har blitt en viktig del av reiseopplevelsen. Med vårt forbedrede WiFi-tilbud kan SIAs kunder holde kontakten med sine kjære, legge ut bilder og filmer på deres sosiale mediekanaler, eller holde seg oppdatert på de siste nyhetene. Endringene er gjort på bakgrunn av tilbakemeldinger fra våre kunder og er en del av SIAs løpende investering i å forbedre reiseopplevelsen og opprettholde vår posisjon som markedsleder.
Mr. Yeoh Phee Teik, Senior Vice President Customer Experience for Singapore Airlines.
Med det forbedrede WiFi-tilbudet blir SIA et av de første flyselskapene som tilbyr gratis ubegrenset WiFi til hele passasjernettverket til Suites, First Class og Business Class-kunder, samt PPS Club-medlemmer. Tidligere hadde disse kabinklassene 100 MB gratis WiFi under flyvningen.
Et voksende ønske fra nordiske reisende
Singapore Airlines i Norden har opplevd de siste årene et større ønske om å være tilkoblet nettet på flyreisen mellom København Lufthavn og den eksotiske metropolen Singapore.
Ser vi kun fem til seks år tilbake benyttet de fleste passasjerene seg av utelukkende vårt underholdningssystem. De siste årene har de hatt tilgang til flere Wifi-løsninger, uavhengig av kabinklasse, når de reiser fra København med Airbus 350. Jeg er derfor glad for at vi nå kan tilby dem en enda bedre service med WiFi-oppgraderingen ombord på våre fly.
Muhammad Raimi, administrerende direktør for Singapore Airlines i Norden.
Muhammad Raimi er også svært fornøyd over at Singapore Airlines nok en gang er med på listen over Fortune Magazines mest beundringsverdige selskaper i 2023.
I en YouGov-undersøkelse* har Singapore Airlines spurt nordmenn om hva som er viktig for dem når de skal fly langt. Her svarer hele 37% at det har stor betydning å kunne bruke WiFi ombord på flyet. Undersøkelsen avslører at både kvinner (36%) og menn (38%) verdsetter tilgang til WiFi ombord.
Oversikt over de nye WiFi-prisene*
Oversikt: det nye gratis WiFi-tilbudet
Kort om Singapore Airlines sin reiseundersøkelse*: Undersøkelsen er gjennomført av analyseinstituttet YouGov for Singapore Airlines. Det er til sammen gjennomført 1003 CAWI-intervjuer med nordmenn i alderen 18+ år, i perioden 27. september til 3. oktober 2022. Dette betyr mest for nordmenn, når flybilletter skal bookes til lengre utenlandske reisemål (+6 timer flytid):Direktefly 72%Sjekk-in bagasje (20-25 kg) inkludert i prisen 70%Komfort 68%Tidspunkt for avreise og ankomst 67%Service 62%Mat og drikke inkludert i prisen 46%WiFi (tilgang til trådløst nettverk ombord) 37%Lojalitetsprogram 33%Underholdning 30%Bærekraftshensyn 21% |
Legg igjen en kommentar