Spørreundersøke om reise, teknologi og COVID-19

Spørreundersøke om reise, teknologi og COVID-19

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Kjære leser av InsideFlyer,

Vi håper du er ved godt mot og ved god helse.

Reiselivsbransjen har vært gjennom en vanskelig tid på grunn av utviklingen rundt COVID-19. Flyselskaper har satt fly på bakken, hotellrom står tomme og mange reisende kommer seg ikke hjem. Ingen vet helt hva fremtiden bringer.

For at reiselivsnæringen bedre skal kunne forstå dine behov som hyppig reisende i denne situasjonen, har vi laget en spørreundersøkelse som kan hjelpe bransjen med å få svar på hvordan de best kan møte dine forventninger.

I vår forrige spørreundersøkelse fikk vi inn mer enn 27 000 svar fra reisende som har gitt verdifull tilbakemelding til bransjen om veien videre. Nå som de langsiktige virkningene av COVID-19 blir mer tydelige, vil vi nok en gang be om din hjelp.

Svarene dine vil bidra til utvikling av produkter og tjenester i reiselivsbransjen, som ivaretar dine ønsker og behov i månedene framover.

> Spørreundersøke om reise, teknologi og COVID-19 <

Denne undersøkelsen omhandler teknologi knyttet til bagasjehåndtering, som kan bidra til å redusere mulige kontaktpunkter i løpet av reisen. Din tilbakemelding er til stor hjelp for oss og undersøkelsen tar bare noen få minutter.

Undersøkelsen tar for seg parametere knyttet til bagasjetrender og i hvor stor grad dette påvirker reisen og reiseopplevelsen. Spørsmålene kan dreie seg som hvorvidt du foretrekker å sjekke inn bagasje eller ikke, og hvilke bekymringer og frustrasjoner du opplever når du reiser med innsjekket bagasje.

Undersøkelsen tar også for seg hvordan du benytter mobilteknologi og tjenester som prioritert innsjekk og bag-drop. Vi vil også gjerne høre dine erfaringer rundt tapt bagasje og hvordan flyselskapene håndterer dette.

Som du sikkert forstår, er dette verdifull informasjon for flyselskaper og andre aktører i reiselivsbransjen. Ved å gi innsikt i dine behov som kunde, kan vi hjelpe reiselivsbransjen til å komme seg gjennom koronakrisen.

Når undersøkelsen er over, vil vi selvfølgelig dele resultatene med våre lesere.

Del gjerne spørreundersøkelsen gjennom sosiale medier eller andre kanaler. Jo flere svar vi får, jo større verdi har dataene.

På forhånd takk,

Team InsideFlyer

For ordens skyld – vi samler ikke inn noen form for persondata gjennom denne spørreundersøkelsen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *