Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Business class passasjerer som har flydd med selskaper fra midtøsten (Ethiad, Qatar eller Emirates) kjenner til konseptet «Dine on Demand». Dette konseptet gir passasjerene mulighet til selv å bestemme hva de vil spise og når de ønsker måltidet. Du behøver ikke å vente lengre å vente på at resten av kabinen blir servert mat før det endelig blir din tur. Dette er veldig gunstig med tanke på at folk har spist til forskjellig til og ikke alle en sultne samtidig, dette er et veldig flott konsept.
Cathay Pacific
Asiatiske selskaper har enda ikke omfavnet konseptet, men dette er nå i endring. Cathay Pacific vil i neste måned prøve konseptet på sin rute fra Hong Kong til London Gatwick og Chicago. I følge Ausbt vil det Hong Kong baserte selskapet, utvide konseptet til andre ruter om testen er en suksess. Utrulling til andre ruter kan skje fra tredje eller fjerde kvartal i år. Ettersom Kabinpersonalet må gjennomføre ekstra trening vil utrullingen skje trinnvis.
KLM
Et selskap som er godt kjent for oss her i Norge, KLM vurderer også konseptet Dine on Demand i sin World Business Class. Dette er allerede utprøvd, KLM satser på en personalisering av reiseopplevelsen. Dine on Demand vil være med å bygge opp under denne personaliseringen av reiseopplevelsen. Det er ingen tvil om at dette vil komme kundene til gode. Folk er forskjellige og foretrekker maten og søvnen sin til forskjellig tid.
Denne artikkelen er opprinnelig skrevet Av The Flying Dutchboy for vår søsterside Insideflyer.nl
Legg igjen en kommentar