Hei, jumfrutråden min dette Er en gammel traver med EBG - men må jo lære å bli flinkere av dere slik at jeg får smake på EBD også etterhvert. Jeg forstår at det er en del som kjøper rimelige GO billetter til feks USA, satser på å bruke av opptjente poeng til oppgraderinger til enten Plus eller Business for å tjene godt med Grunnpoeng (og sitte godt da selvfølgelig ) Om jeg kjøpte GO billett til følgende strekninger, hvor mye poeng burde jeg egentlig legge i bud for å kunne få Plus eller Business oppgraderingen (ja, jeg vet at tilgjengeligheten og summen varierer, men på generelt grunnlag)? OSL-EWR/JFK OSL-TYO Og, hvordan burde jeg forsøke å booke for å hente ut mest mulig grunnpoeng på turen? Håper på noen gode svar
Det er bare å lese seg opp på denne tråden https://insideflyer.no/forums/threa...ksjon-plusgrade-com.5354/page-133#post-287840
Toppers; men hvordan fungerer opptjeningen for å få maks uttelling? Jeg flyr ut fra Tromsø og om jeg fant meg en tur med strekning TOS-OSL-CPH-EWR i en og samme bestilling - og jeg byr på oppgradering - skjer evt oppgraderingen per leg eller hele veien fra start til slutt (så lenge alle legs er på et reservasjonsnr)?
Per leg. Du ser dette veldig klart når du går inn på bestillingen din for å legge inn bud. Det er naturligvis CPH-EWR det er en del poeng å hente på. T