Hva må man forvente by for oppgradering på OSL- XXX

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av THeStigh, 31. mai 2019.

1. THeStigh

THeStigh Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, jumfrutråden min dette :)
    Er en gammel traver med EBG - men må jo lære å bli flinkere av dere slik at jeg får smake på EBD også etterhvert.

Jeg forstår at det er en del som kjøper rimelige GO billetter til feks USA, satser på å bruke av opptjente poeng til oppgraderinger til enten Plus eller Business for å tjene godt med Grunnpoeng (og sitte godt da selvfølgelig :) )

Om jeg kjøpte GO billett til følgende strekninger, hvor mye poeng burde jeg egentlig legge i bud for å kunne få Plus eller Business oppgraderingen (ja, jeg vet at tilgjengeligheten og summen varierer, men på generelt grunnlag)?

OSL-EWR/JFK
    OSL-TYO

Og, hvordan burde jeg forsøke å booke for å hente ut mest mulig grunnpoeng på turen?

Håper på noen gode svar :)

2. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,109
    Bonuspoeng:
    93
  3. THeStigh

THeStigh Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1

Toppers; men hvordan fungerer opptjeningen for å få maks uttelling?
    Jeg flyr ut fra Tromsø og om jeg fant meg en tur med strekning TOS-OSL-CPH-EWR i en og samme bestilling - og jeg byr på oppgradering - skjer evt oppgraderingen per leg eller hele veien fra start til slutt (så lenge alle legs er på et reservasjonsnr)?

4. trulsern

trulsern Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Per leg. Du ser dette veldig klart når du går inn på bestillingen din for å legge inn bud. Det er naturligvis CPH-EWR det er en del poeng å hente på.

T

Del denne siden