Livet er lett Kaffe og mageregulerende på terrassen. Engelskmennene som ser ut som at nesten skal peke oppover siger sakte mot stolene sine ved bassenget .. når vi kommer dit om et par timer er det lite å velge mellom, men vi er da ikke så kravstore. Avsluttet gårsdagen med Wagyu Prime Rib og en aldeles nydelig Malbec
God kveld fra Atlanta. Det ble et spontantreff med @Stuttfeiten og @haakonks både på CPH og Atlanta. Trivelige folk Ganske nøyaktig 24t siden jeg sto opp, så det er på tide med søvn i en seng heller enn en time her og der på en flystol. Ha en herlig søndag!
God søndag fra Bangkok. Her er det T-1, i morgen starter ferie og kursen settes mot DonMuang og videre nordover med fly. Nå er en som vanlig ute på vandring og på hjemveien legges turen innom en salong for en klipp. Ha en nydelig søndag
God morgen fra Senator-loungen ved K11 på MUC. Kveldsfly fra VCE var uten problemer, det var vel bsre 20-30 pax. Rett over til Flightgate Munich Airport, helt greit hotell for en god natts søvn. Frokost i loungen fristet mer enn hotellet, bare noen få meter over til vår gate etterpå. God søndag!
God morgon frå hovudstadens austkant! På himmelen er det rosa striper slik det gjerne er på hausten tidleg på dagen. Elles er ferieturen frå neste helg meir eller mindre i boks, så det blir bra Ha ein nydeleg sundag, gode medforumistar!
God morgen fra sengekanten i Oslo vest. Her blir det en skikkelig vaske og ryddedag. Er jeg effektiv, blir det mulig en tur i marka. Evt en tur i cockpiten Ha en fin søndag alle bonusnisser
God morgen. Her er det en kjapp halltjeneste i håndballhallen som står på plan og deretter må jeg vel legge inn krav til reiseforsikring og sas. Ikke mulig å få dobbel EU-komp i sas-vouchere? Jeg skal også kreve dekket gjeninnheting av hjemreise av forsikring. Kan den ta oss helt hjem til Oslo? Kjøpte separat billett cph-osl og lurer på om forsikringsselskapet da sier nei til alle refusjoner fordi vi da ikke gjeninnhenter reisen, men reiser hjem.
God morgen fra Comfort hotel Runway. Straks hive i seg frokost og dra opp igjen til nordvest å se om uværet har roet seg. Blir rødnesene som tar meg hjem da SAS sine avganger passet dårlig
Klart for siste akt i jakten på den forsvunne Senator. Zürich via Frankfurt i dag, så skal statusen være sikret for 2025 Godt det fortsatt er helg
God morgen, søndag! Solen prøver å titte frem, mens vi er fortsatt i sengen og drikker kaffe. Det ble relativt sent i går, og "nok" vin.. Gårsdagens middag ble blant annet brukt til å starte på planlegging av ny road trip i USA. Route 66 ga mersmak, nå er planen (enn så lenge) en litt nordligere rute, og på den måten få med oss alle de statene som man ellers ikke reiser til. Vi får se. Kanskje det blir i 2026. 2025 er allerede fylt opp med diverse turer rundt i verden. Ha en fin en!
God føremiddag frå Sunnfjord. I dag skl bestemora passe avkommet slik at eg får skifta dekk og jobba med oppussing av kårhus. Nærmar seg flytur til varmare strok!
Senatoren begynner å gi, liten lapp med teksten "new seat" business class kom til syne under boarding i Frankfurt. Straks klart for et lite hopp til Zürich
God morgen Norge! Eg og @Flyingdutchman er på sightseeing i Atlanta. Pitstop i Centennial Olympic Park akkurat no. Her har vi beundra brosteinen (med namna til dei som omkom under bygging av olympiastadion? Eller køddar guiden med meg?) Ha ein strålande dag!
men… guiden(?) hadde med seg ‘matpakke’ for å hedre de omkomne, og som forbereding på coca-cola museet…
God kveld og natt fra MBT. Helga har gått med på besøk av barn og barnebarn, avsluttet med en liten turne ved Eidsvoll bygningen i dag. Alle ser vel hva dette er?,