Jeg bestilte senest i går en tur til LAX i juni med Poeng+Penger. Det virket helt fint. Kursen var 11 poeng pr. krone.
Jeg får bare mulighet til å betale med poeng. ikke en mulighet til å velge hvor stor andel som skal betales med penger slik som det var mulig på classic siden til SAS før.
Du må gå gjennom hele bestillingsprosessen med cash, setevalg og extra options etc, så kommer det opp mulighet til å velge betal med poeng +penger på siste steg der du vanligvis legger inn kortinfo.
Til meg så kom det bare opp alternativ om kortbetaling dessverre. Men virker å være litt problemer med lasting av Eurobonusdetaljene til tider.
Det fungerer kun på rene SAS flyvninger. Du kan ikke delbetale med poeng dersom det er et eller flere legs med et annet flyselskap.
I tillegg fungerer det ikke i det hele tatt for noen av oss pga bug i SAS-nettsidene. Gjerne send sak til kundeservice om du ikke får opp delbetaling-med-poeng mulighet i checkout-flow med rene SAS flyvninger. Burde dukke opp nedenfor der man legger inn gavekort/tilgodelapp i betalingssteget.