Strawberry: Nye vilkår - Fra Strawberry-poeng til Spenn

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av KingBogen, 11. okt 2024.

1. eventyrer

eventyrer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    452
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her.
    Nå blir det oppsigelse av Strawberry kortet. Det hadde det nok uansett blitt, siden fordelene er begrenset for de av oss som er LTP.

2. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,931
    Bonuspoeng:
    293
  4. MariusJS

MariusJS Medlem

Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Hm, ser ikke ut som jeg har fått den, men kan vel allerede gjette innholdet, man må jo nesten lure på om den forrige ble avlyst uten at de sa ifra til noen?

Høres lite sannsynelig ut at ikke en eneste person der sjekket at linkene fungerte?

5. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,038
    Bonuspoeng:
    113
    Da er kortet sagt opp.

6. michaelsh1

michaelsh1 EBG

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har skummet litt her og forstår lite av endringen utenom negativiteten og drypp av dårlige ting.

Dette var synd. Jeg har brukt Strawberry ekslusivt på jobb (bona fide platinum), men nå føler jeg meg litt matt. Skal bruke opp poengene mine og tar bookingene mine hos Scandic fremover. Det er en haug med småtilbud fra tredjeparter i alle mulige program og klubber, jeg orker ikke sette meg inn i hva Spenn har å tilby - ikke flyr jeg med Norwegian heller.

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,931
    Bonuspoeng:
    293
    Kom en epost fra Strawberry om rabatt på møterom nå. Står om webinaret nederst i den eposten også.

8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,621
    Bonuspoeng:
    183
    Var det ikke slik at alle opphold telte med mot status nå? Har ikke fått, eller klarer ikke finne noe teller for oppholdene. Kun totalsummen

9. tfo

tfo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,217
    Bonuspoeng:
    93
    Kortet ble sagt opp rett etter at jeg mottok eposten( med begrunnelse prisoppgang og rasering av fordeler i fordelsprogrammet til Strawberry)

Rikke liker dette
  10. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,797
    Bonuspoeng:
    183
    Man lurer jo i blant på hva som er strategien til enkelte selskap. Først raserer man lojalitetsprogrammet sitt, så gjør man opptjeningen på kredittkortet tilsvarende dårlig, for så kort tid etter på å øke debyret med 40%

Mon tro om de faktisk kommer unna med dette sånn jevnt over blant kundene sine.

Det burde være et veldig rødt flagg når en stor andel av bonusnissene (som er hovedmålgruppen for slike kort) ikke lenger vil ha produktet.

11. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,154
    Bonuspoeng:
    293
    Sagt opp med umiddelbar virkning. Gir meg null verdi lengre.

12. Paalf

Paalf Nytt Medlem

Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    13
    Sagt opp her også. Ganske frekt å heve prisen etter at opptjenings fordelene med kortet er devaluert ved overgangen til Spenn, med henvisning til «økte kostnader».

13. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Sagt opp her også. Bye bye..

14. KingBogen

KingBogen Medlem

Likes mottatt:
    106
    Bonuspoeng:
    33
    Hadde tenkt å si opp for en stund siden, men glemt det. Fin påminnelse som kom idag og kortet er nå sagt opp.

Stordalen kan neppe være fornøyd med hvordan dette har utartet seg? Hos Norwegian kan man slik jeg har skjønt det holde frem som vanlig med cashpoints?

tobeornot999 liker dette
  15. Ololsen

Ololsen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    3,428
    Bonuspoeng:
    93
    Sies opp her også så snart siste regning er betalt. Som LTP ser jeg ikke vitsen lenger og gebyrøkningen var spikern i kista.

eventyrer liker dette
  16. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,031
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for påminnelse melding sendt i appen her også.

17. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    531
    Bonuspoeng:
    93
    Toppen av frekkhet! Sagt opp!

18. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,081
    Bonuspoeng:
    93
    Det står da vitterlig at alle opphold teller, jeg har ikke fått netter tellende for siste 4 bonusnetter på et partnerhotell, kun denne månedens 3 pga kortet. Om det er fordi hotellets booking ikke kan legges i appen vet jeg ikke, mulig det er vanlig treghet siden utsjekk var i går fredag. Sitter jo langt inne å sende henvendelse all den tid det er usikkerhet rundt konverteringen av poengene til (en bedre) lifetime-status etter overgangen, i fare for at de skal korrigere noe.

Runder 60 kun ved bruk av kort-netter resten av perioden frem til i høst, så det har ikke noe å si om jeg får de eller ei, men rett skal være rett.

19. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,621
    Bonuspoeng:
    183
    Hm, «godt» å høre det ikke bare er meg.
    Men de nettene du har fått, ligger de i en oversikt, eller er det kun fordi du husker hva telleren sto på før?

20. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,081
    Bonuspoeng:
    93
    Telleren var på et tall før innsjekk som bikket meg over til gull for perioden fra start i q4, altså lett å huske. Det er også derfor jeg ikke er stresset for å klare platinum kun på kort-netter alene minus en natt her og der på jobb om jeg bytter hoveddelen over til Thon/Scandic:p

Del denne siden