Vervekampanje fra SAS American Express!

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jørgen, 11. mai 2016.

1. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    531
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, de er ute med en 60k kampanje. De har i tillegg tatt bort bindingstiden på 12 mnd.
    IMG_1498.jpeg

2. Thunderkick

Thunderkick Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takk for at du deler! Er det noen som har invitasjon eller link til denne kampanjen?

3. Jansoste

Jansoste Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hei.
    Jeg meldte meg på den kampanjen i starten av januar med 60 k poeng ved 45 k forbruk på elite, fikk vervelenke av en kollega. Ser imidlertid nå at jeg har fått 12 k poeng i velkomst bonus for noen dager siden (enda ikke kommet til forbruk på 45 k, men skal jo ha 3 måneder på dette). Noen som vet om dette er surr fra AMEX sin side eller om man får 12 k + 60 k ved 45 k forbruk?

4. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Har nok blitt surr da. Du kan dobbeltsjekke med "counteren" du skal finne i Eurobonus tabben om du logger inn på PC/nettleser på americanexpress.com. Den burde vise opptjening mot 45k forbruk

Jansoste liker dette
  5. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har en vervelink? Dette tilbudet på 60.000 poeng gjelder vel ikke for oppgradering fra premium til eilte?

6. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    531
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig

7. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    Vil gjerne oppgradere fra premium til elite så hvis noen inviterer meg hadde jeg satt pris på det:)

8. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,601
    Bonuspoeng:
    113
    Da må du finne en oppgraderingskampanje. De større kampanjene er for nye kunder som ikke har vært på minst 12 mnd (12 om jeg husker rett). Oppgradering gir alltid mindre/lite.

Magnus77 liker dette
  9. Vigmo

Vigmo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Noen som kunne delt en vervelenke til Amex Elite kampanjen? Har ikke hatt Amex på over 1 år

10. Cowarse

Cowarse Nytt Medlem

Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Hei. Kan noen sende meg også en vervelenke til denne kampanjen?

11. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg ønsker også en slik lenke.

12. Anita

Anita Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet hvor lang tid det tar før man får grunnpoengene på konto? Trenger disse for gullkort, og skulle gjerne hatt det innen 1 mnd. Kundeservice kunne ikke svare på hvor lang tid det tok...

13. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    De fleste som ikke har hatt kortet før får det ganske umiddelbart etter at søknaden om kortet er godkjent. For oss som har hatt kortet tidligere kan det visst være ganske så random. Hva er din tidligere historikk?

14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,957
    Bonuspoeng:
    293
    Har du aldri hatt Elite eller hvis det er mer enn 12 måneder siden du fikk nivå/statuspoeng fra amex sist så får du dem ganske fort etter kortsøknad er godkjent. Maks et par-tre dager, men mest sannsynlig raskere.

Anita liker dette
  15. Anita

Anita Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Har hatt kortet tidligere, men to år siden.

16. Anita

Anita Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar. Send gjerne en invite til meg hvis dere har.

17. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    353
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg søkte og fikk grunnpoengene på konto ca 5 min etter at søknaden var godkjent. Har hatt kortet før, men var så dum for et par år siden at jeg bare nedgraderte til Classic. Sa opp dette i desember, med tanke på at jeg kunne kaste meg på en vervekampanje om et års tid. Da de siste endringene kom, samtidig som en avlyst tur gjorde at jeg ikke ville oppnå Diamant igjen uten å kjøpe altfor mange grunnpoeng, bestilte jeg kortet nå, selv om det betyr at jeg ikke får noen vervepremie...:oops:

18. Flyskrex

Flyskrex Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Finnes det fortsatt kampanje for nye elite kunder nå?

19. Vaskehanske

Vaskehanske Medlem

Likes mottatt:
    401
    Bonuspoeng:
    63
    Finnes flere kampanjer fra Amex og de løper samtidig

Vervekampanje 60 000
    Vervekampanjen ble lansert 19.12.24 det er ikke beskrevet noen sluttdato for denne.
    Vervelink opprettes av din venn her:
    https://www.americanexpress.com/nb-no/kampanje/inviter/

Amex direkte 15.000
    Søk senest 31/3/2025.
    Det er svært sannsynlig at en ny kampanje starter etter 31.03.
    Når én kampanje avsluttes, kommer som regel en ny, så spørsmålet er bare hva velkomstbonusen blir den neste gangen.
    https://www.americanexpress.com/nb-no/kredittkort/sas-elite/

Den høyeste velkomstbonusen som noen gang har vært tilbudt på Elite er 100.000 poeng. En velkomstbonus på Elite-kortet på et sted mellom 60.000 og 100.000 poeng er noe man kan være fornøyd med.

Husk å dokumentere tilbudet du benytter deg av, samt hele søknadsprosessen. Skjermopptak eller skjermbilder av hele prosessen: Tilbudet, søknadsprosess, dato, lenke du bruker osv.
    Det hender at Amex hevder at du enten ikke har benyttet deg av en kampanje, eller at du har registrert deg på en annen kampanje med færre poeng. Med tanke på at de har kampanjer kontinuerlig, skal det mye til å ikke være kvalifisert for noen av dem.

Flyskrex liker dette
  20. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg tar gjerne i mot en vervelenke om noen har?

Del denne siden