Endelig Fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 21. febr 2025.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    28,429
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig tilbake på hotellrommet etter en litt i overkant spennende kamp mellom Shamrock-Molde, etter 2 x ekstra omganger + straffekonk ble det seier til Molde

IMG_8188.jpeg

Den seiern sørget sikker for noen mill ekstra i MFK kassen.
    Før kampen fikk jeg svelget noen poteter

IMG_8183.jpeg

Calling, Earl, ordnetseg and 19 others like this.
  2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,961
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Turkish sin lounge på IST.

Finfin overfart hit fra DMM. Klarte til og med å snike meg til bulkhead-sete med ledig midtsete like før avgang.
    IMG_6336.jpeg

Men de korte nattflyvningene fra DMM til IST er blytunge. Blir godt å komme hjem utpå dagen en gang.

Ha en strålende fredag!

Calling, Earl, ordnetseg and 14 others like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,360
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra frokosten på EWR-ARN.
    Sitter i Plus på første rad med benforlengeren @kjeeli anbefalte:)
    Datteren min var ikke like imponert og sa hun hadde sett et tiktok triks. Nemlig å okkupere en tre setter i Go og bruke den som en biz seng. Etter litt småknoting, fungerte det som en drøm og jeg fikk min debut i Go:p
    Vinterferien er dessverre over for denne gang og NYC leverte selv på denne tiden av året:)
    IMG_0088.jpeg
    IMG_9948.jpeg
    Ha en strålende fredag alle IF-ere:)

Last edited: 21. febr 2025
    Calling, Earl, ordnetseg and 13 others like this.
  4. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,961
    Bonuspoeng:
    183
    Finfin overraskelse ved gate på flyet til Oslo. Oppgradert til sete 1E.
    IMG_6338.jpeg

Overbooket fly og de spurte flere ganger etter folk som ville stå over og ta samme fly i morgen. 400 Euro og en natt i Istanbul fristet ikke nok til at jeg slo til.

Calling, Earl, ordnetseg and 17 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,931
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Fredagen er her, og med det starter snart en "mini-vinterferie" for kona og meg.
    Jeg pakket i går, og sitter og drikker kaffe mens kona pakker og ordner. Hunden sover videre i stue-sengen sin.

Det har snødd noen cm i natt, men snart starter vel regnet her også. Jaja. Det var fint med vinter så lenge det varte!

Det ble sluppet en del billetter til SEA i natt, men lite retur (eller de var allerede tatt). Ingen av datoene passet egentlig uansett.

Ha en fin en!

Calling, btm, Earl and 14 others like this.
  6. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,413
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen,

I dag er det Bergen, med OSL-TRD-SVG-BGO! Skal bli fint å endelig få lese litt bok.

Calling, Earl, ordnetseg and 13 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,379
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagsmorgon frå Sunnfjord. Eg vakna ukristleg tidleg, og fekk eigentleg ikkje sove igjen. No skal det bli godt med solide mengder kaffi.

Calling, Earl, ordnetseg and 11 others like this.
  8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,926
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Omtrent ingen grader og 2 cm nysnø.

Kansellerte H10 på Granca, de meldte om oppussingsarbeider i vårt planlagte opphold. Hovedrestaurant og et basseng stengt. Litt synd siden vi har rykket opp til øverste bonusklasse. Fall-back ble Radisson Mogan, får se om de honorerer VIP status.

Ha en fin fredag!

Calling, Earl, ordnetseg and 11 others like this.
  9. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,581
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bortekontoret i en nokså tåkegrå Oslogryte.
    Siste dag av vinterferien (på disse kanter av landet), fredag og suboptimalt vær: alt bidro nok til at det var nær folketomt på t-banen i morges, og nesten like tomt i gangene her på huset.

Det viktigste med dagen er unnagjort: fikk booket en helgetur til Hamburg, med Lufthansen, til våren.
    Og da oppsto og gjenstår det nest viktigste med arbeidsdagen, som kan fylle en og annen pause utover dagen: orientere seg om hotellsituasjonen på de kanter. Slikt er jo alltid artig ved førstegangs besøk.

Ha en feiende flott fredag!

Calling, Earl, ordnetseg and 9 others like this.
  10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,296
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Oslo. Tilbake fra Buenos Aires til arbeid i en "miniuke" før helgen tar oss i ettermiddag.

Barndomskompis som flyttet til UK på slutten av åttitallet er på skiferie i Norge med familien så blir hyggelig gjensyn og besøk i kveld, men først må det ryddes litt i innboksen...

Calling, Earl, ordnetseg and 7 others like this.
  11. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,413
    Bonuspoeng:
    113
    Noe forsinket til TRD, men flyet til SVG er 30 min forsinket fra BGO. Blir imteressant å se om 25 min transfer er nok.

Edit: Nei. Ombooket. 3/3 upunktlige. Ekstremt mange meldinger i appen om gate change, selv når det ikke er gate change. Sparer på kvittering fra Sirkus Renaa, blir kjapt over 2 timer totalt, grunnet "technical issues".

200 for en sandwich er forøvrig ran. Godt brød, men sluttproduktet leverte ikke på brand.

Calling, Earl and ordnetseg like this.
  12. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,419
    Bonuspoeng:
    93
    Fredag ettermiddag og egotrip booket til en gang i mars. Innser nå hvor hardt krana er skrudd til når man ikke lenger hopper en bookingklasse opp på f&f. Må se etter minst en tur til for å opprettholde gullet men det er jo egentlig bare gøy!

god helg! Og rop ut om noen finner noen meget gode tilbud rundt om i Europa med ok flytider :D

Calling, Berlioz, kjeeli and 2 others like this.
  13. Sv_Vo

Sv_Vo Guest

:rolleyes: endelig fredag! god helg

Del denne siden