Om Widerøes ombordtilbud / ombordservering

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Kristian, 27. juni 2017.

1. Brukernavnet

Brukernavnet EBD

Likes mottatt:
    3,649
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel ingen inndeling i soner ombord hos Widerøe? Det blir jo mye styr for CC å sjekke hvem som reiser i Flex/Smart/Mini for alle passasjerer.

Det er heller ikke noen info om servering i oversikten over forskjellige billettyper her: https://www.wideroe.no/fly-med-oss/billettyper

2. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,493
    Bonuspoeng:
    113
    Diamantfordel gjelder også hos wf, gratis mineralvann, gjelder nok ikke alkoholservering (bruker kun fordelen på vann siden jeg reiser til/fra jobb med WF) så vidt jeg vet.
    Hender også jeg får tilbud om inkludert snacks, men ikke regn med det.

Forrige gang jeg reiste BGO-TRF påstod damen at fordelen kun gjaldt 1 enhet da jeg ba om vann og juice. Jeg sa at det ikke stemte men nektet å betale så tok kun vann. 5 minutter senere kom hun tilbake med juicen og beklaget seg samtidig som hun sa jeg kunne få ta hva jeg ville fra tralla.

leeds1979 liker dette
  3. graphite

graphite Medlem

Likes mottatt:
    377
    Bonuspoeng:
    63
    Da brenner det visst et blått lys for (iaf. gratis) kaffe ombord på de WF-flygningene innenlands som fremdeles tilbyr det.

4. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,448
    Bonuspoeng:
    93
    Nyhetsbrevet fra Widerøe nå:

Coffee and Tea Service

Starting March 1, complimentary coffee and tea will no longer be available on our flights.

However, you can still purchase these beverages on flights operated by our largest aircraft. We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding. We hope you continue to enjoy flying with us.

5. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,167
    Bonuspoeng:
    113
    Gratis for diamant en så lenge kanskje.
    Trist men forventet endring nå som DY styrer sjappa.

6. graphite

graphite Medlem

Likes mottatt:
    377
    Bonuspoeng:
    63
    Pluss at hele serveringstrallen forsvinner fra alle Dash8-100/200.

7. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,453
    Bonuspoeng:
    93
    Man må vel bare forvente at service ombord, bilettklasser o.l. harmoniserer på tvers av de to nå. Er vel et ønske om å gjøre produktene så like som mulig, så overgangen mellom de føles naturlig.

8. Ololsen

Ololsen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    3,428
    Bonuspoeng:
    93
  9. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    På søndag var de faktisk veldig på med servering på BGO-HAU. En ganske kort rute som de ofte ikke har noe servering på i det hele tatt.

Del denne siden