Linken der det står "Søk om statusmatch til Norwegian reward Priority i Spenn-appen, her." tar meg bare til en nedlastningsside for appen selv om jeg allerede har appen installert.
Gjorde en test i min egen app og det funker som det skal. Da kommer du til en side hvor du må fylle inn medlemsnr i Reward og medlemsnr i Strawberry. Slett appen og legg den inn på nytt
Søkte for ca 10-12 dager siden. I dag kom epost om godkjent match til Platinum (ny periode startet 1. mars, så det var jo midt i blinken). Har gått omveien via SAS. Altså SAS til Norwegian i høst, så Norwegian til Strawberry nå. Håper denne gir samme fordel som om nivået ble opptjent vanlig. Avhengig av å få netter fra Strawberry MC for å opprettholde Platinum.
Når man har alle Norwegian-fordelene (gjennom statusmatch) og så bestiller en reise etter utløpet av 12 måneders perioden, så får man opp alle fordelene når man bestiller. Forsvinner de når man faktisk skal fly, eller er Norwegian reward (i motsetning til alle andre), sånn at det er bestillingstidspunktet som er avgjørende? Det er jo det motsatt vei, ved at fordelene ikke gjelder allerede bestilte reiser, så forsåvidt fair at det må gjelde fremover i tid også, men betyr da at man evnt må bunkre flyreiser på cut off tidspunktet.
Det vet ingen 100% sikkert. Men det ser ut som om Norwegian legger fordelene på selve billetten din på tidspunktet for kjøp, og ikke gjør noen batch-endringer i etterkant for dem som ikke lenger kvalifiserer på avreise tidspunkt.
HM, jeg fikk avlsag i går med beskjed om at jeg måtte være Platinum eller Priority. Jeg er platinum... Laget nytt Norwegain reawd anonnement for å være sikker på lik stavemåte i begge programmer og søkte på nytt. Kan Platinumhjelpen hos Strawberry hjelpe tror dere?
Er det noen som har sjekket om dette vil gi life time reward hos DY for oss som er LTP hos Strawberry?
Sikkert dumt spm, men noen som vet hvordan Strawberry fornyer status som er matchet på denne måten? Ble plat nå via status hos Norwegian, og har periode som varer til juli i år.
De har nok ikke tilgang på Spenn sine systemer. Men send en e-post til support@spenngroup.com, så vil de sikkert hjelpe deg. Jeg fikk svar neste virkedag.
Nei, ingen har meldt seg så langt. Men flere av oss har spekulert. Og kommet til at det antagelig ville vært litt vel mye å forvente. But who knows, jeg står i kø nå får å forlenge Priority jeg allerede har hos Norwegian, samt LTP hos Strawberry. De har ikke svart på nær 2 uker. Sikkert fordi de synes det er utenom det vanlige. Men er rimelig trygg på at jeg i beste fall ser en ny dato på utløp av Priority hos Norwegian, neppe en "valid for lifetime" greie
Norwegian har ikke Lifetime Priority som et konsept. Så enig der. Men kanskje det vil være mulig å matche på nytt og på nytt så lenge man fortsetter å ha status. Med Lifetime Platinum er jo akkurat den biten allerede løst. Som regel får man jo bare statusmatche en gang, men et permanent samarbeid som dette kan jo endre på ting. Men jeg tror det er for mye å forvente