Status match Strawberry og norwegian

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av TElg78, 20. febr 2025.

1. rookietrader

rookietrader Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    991
    Bonuspoeng:
    93
    Linken der det står "Søk om statusmatch til Norwegian reward Priority i Spenn-appen, her." tar meg bare til en nedlastningsside for appen selv om jeg allerede har appen installert.

2. Reisefeber

Reisefeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Interessant. Jeg er i samme situasjon selv. Forsøker du?

tobeornot999 liker dette
  3. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,942
    Bonuspoeng:
    350
    Gjorde en test i min egen app og det funker som det skal. Da kommer du til en side hvor du må fylle inn medlemsnr i Reward og medlemsnr i Strawberry.
    Slett appen og legg den inn på nytt

4. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    112
    Bonuspoeng:
    33
    Søkte for ca 10-12 dager siden. I dag kom epost om godkjent match til Platinum (ny periode startet 1. mars, så det var jo midt i blinken).

Har gått omveien via SAS. Altså SAS til Norwegian i høst, så Norwegian til Strawberry nå.

Håper denne gir samme fordel som om nivået ble opptjent vanlig. Avhengig av å få netter fra Strawberry MC for å opprettholde Platinum.

Maggie liker dette
  5. rookietrader

rookietrader Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    991
    Bonuspoeng:
    93
    Support er på saken. Merkelig...

Frykter at de skal kutte dette før jeg rekker å matche.

6. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,577
    Bonuspoeng:
    183
    Har forsøkt, venter på svar.

SuperVC10 liker dette
  7. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,726
    Bonuspoeng:
    183
    Når man har alle Norwegian-fordelene (gjennom statusmatch) og så bestiller en reise etter utløpet av 12 måneders perioden, så får man opp alle fordelene når man bestiller. Forsvinner de når man faktisk skal fly, eller er Norwegian reward (i motsetning til alle andre), sånn at det er bestillingstidspunktet som er avgjørende? Det er jo det motsatt vei, ved at fordelene ikke gjelder allerede bestilte reiser, så forsåvidt fair at det må gjelde fremover i tid også, men betyr da at man evnt må bunkre flyreiser på cut off tidspunktet.

8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,577
    Bonuspoeng:
    183
    Det vet ingen 100% sikkert.

Men det ser ut som om Norwegian legger fordelene på selve billetten din på tidspunktet for kjøp, og ikke gjør noen batch-endringer i etterkant for dem som ikke lenger kvalifiserer på avreise tidspunkt.

Flymunda liker dette
  9. Reisefeber

Reisefeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Spennende. Gi gjerne en tilbakemelding når du får svar.

tobeornot999 liker dette
  10. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    451
    Bonuspoeng:
    83
    HM, jeg fikk avlsag i går med beskjed om at jeg måtte være Platinum eller Priority. Jeg er platinum... Laget nytt Norwegain reawd anonnement for å være sikker på lik stavemåte i begge programmer og søkte på nytt. Kan Platinumhjelpen hos Strawberry hjelpe tror dere?

11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,439
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen som har sjekket om dette vil gi life time reward hos DY for oss som er LTP hos Strawberry?

12. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,453
    Bonuspoeng:
    93
    Sikkert dumt spm, men noen som vet hvordan Strawberry fornyer status som er matchet på denne måten? Ble plat nå via status hos Norwegian, og har periode som varer til juli i år.

13. polarexpressen

polarexpressen Medlem

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    33
    De har nok ikke tilgang på Spenn sine systemer. Men send en e-post til support@spenngroup.com, så vil de sikkert hjelpe deg. Jeg fikk svar neste virkedag.

14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,577
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, ingen har meldt seg så langt.

Men flere av oss har spekulert. Og kommet til at det antagelig ville vært litt vel mye å forvente.

But who knows, jeg står i kø nå får å forlenge Priority jeg allerede har hos Norwegian, samt LTP hos Strawberry.

De har ikke svart på nær 2 uker. Sikkert fordi de synes det er utenom det vanlige.

Men er rimelig trygg på at jeg i beste fall ser en ny dato på utløp av Priority hos Norwegian, neppe en "valid for lifetime" greie :p

15. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,957
    Bonuspoeng:
    293
    Norwegian har ikke Lifetime Priority som et konsept. Så enig der. Men kanskje det vil være mulig å matche på nytt og på nytt så lenge man fortsetter å ha status. Med Lifetime Platinum er jo akkurat den biten allerede løst.

Som regel får man jo bare statusmatche en gang, men et permanent samarbeid som dette kan jo endre på ting. Men jeg tror det er for mye å forvente

Del denne siden