Skulle ikke forundre meg om det var en glipp at de lovte doble levelpoeng og de nå drar beina etter seg
Her og. CPL-ATL i går med gull. Mottatt doble bonuspoeng rett etter flighten, men ikke doble levelpoeng. Vi får gi SAS en uke eller noe sånt. Hvis de må sitte og manuelt justere dette bør de ta en alvorsprat med IT-avdelingen.
Fortsatt ikke ordnet. Landet i MIA i går, doble poeng tikket inn med engang, men ikke nivåpoeng. Noen som har vært i kontakt med kundeservice enda?
Spurte pandion-mailen i dag som forteller at de jobber med å få ordnet en automatisk fiks på dette og at de regner med at det skal være på plass snart. De korrigerer ikke for meg men ba meg vente.
Fikk en melding om doble poeng for reiser frem til 31. mai. Er dette en ny kampanje eller en påminnelse til oss som registrerte oss i desember?
Fikk alt sammen i går inkl doble nivå poeng som manglet etter jeg purret opp tidligere sak, det var fra reise 2. mars.
Det sto ingenting om at man måtte ha meldt seg på i julekalenderen, bare at det var doble poeng på både bonus og nivåpoeng i april og mai.
Er det noen som ikke meldte seg på kalenderen som har fått den? For min del virket det litt som targeted marketing rettet mot de som var påmeldt