InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Bassengbaren på IC er vi en gjeng
Last man standing/sitting. Resten av flyet sover jo. Jeg fikk g/t type pink [ATTACH]
8 ledige seter i plus. @kjeeli skal kjøpe champis for det han sparte på å ikke oppgradere
Akkurat spist galvanisert ekorn til forrett [ATTACH]
[ATTACH]
Ny meny. Ny champis. Gosset Grande Reserve NV
Oh yes
Vi søler & drikker i Eventyrloungen. Hurra!!
Vel ombord på 1D på SK1465. Snart eventyrlounge et par timer
Han har vært på Trygdepuben, så han tåler alt
Takk. Da blir det fugl
Bedre. Vi hjelper deg
Hvis dere sjekker inn hos Mona, hils fra meg;)
[ATTACH][ATTACH]
Good. Er her da og jeg;) Helt innerst i hjørnet ut mot innsjekkingsøyene
Er ikke det ser det ut som
Nei, ikke noe spes her... Jeg har 17.15 avgangen og den ser ut til å være i rute. Samme med 18.00 og 18.50
Og jeg sitter i gullstua. Kommer det noen snart??
Og da er man på plass i OSL premiumlounge. Tatt et glass med @haakonks som flyr til HEL nå. Flytter meg straks til Gullstua
Gullstua OSL i noen timer fra nå. Gjester inn om noen trenger