God tur @Eddie47 ! Skal selv til LA med guttungen i april og selv om vi nok ikke har helt de samme interesser gleder jeg meg til å få noen tips =)
HA HA HA Jøsses navn. Da er dere omdømpt til knoll og tott på tur. Må dere F&¤% tømme den TRALLA EDIT: dere må redigerer tittelen på tråden
God tur til @holmen og @Eddie47 ! Stas med reisebrev! T-0 til helgetur til Havstrilelandet. Regner med at vinden har roet seg til jeg lander på Flesland 21 ish.
CPH er blitt et forvirrende sted for en stakkar som i flere år hadde flyplassen som sin «nærbutikk»! Vi kom inn på D (noe) og jeg strente mot C fordi det er jo det amerikaflyene går fra. For å sjekke om jeg hadde tid til en aldri så lite pit stop i Loungen orienterte jeg på tavlen og der sto det … E129! Hvor i all verden er det? I tillegg sto det «Go to gate» .. hvor langt er det å gå? For en som er vant med store forhold som på BGO var det vel ikke noe problem .. Her ute er det ingenting .. verken vått eller tørt! Passkontroll .. der satt en polis og så ensom og forlatt ut en skranke som det sto EU osv på, dit gikk jeg … i de andre lukene var det tendenser til kø 8-10 stk .. det tok 10 sek og ikke et ord eller smil. Ikke rart har var ensom og forlatt .. Nå er jeg sulten og tørst! Utover kaffen i morges er det dette jeg har fått i meg og det sto business på billetten min fra BGO til CPH Nå er jeg her og det skjer ingenting ..
Her mangler vi bestingsmedlemmer .. Important information about your SAS booking Dear Traveler, Thank you for flying SAS. Your Flight SK0931 Copenhagen (CPH) - Los Angeles (LAX) 27 Jan, with departure time 13:00 is delayed to: 13:20 27 Jan. We apologize for this change. Please check in according to original departure time. Read more about your rights here https://www.flysas.com/en/legal-info/eu-passenger-rights/ Best regards, SAS
Er det langt å gå til Eventyrloungen fra der du er? (kanskje det er lurt å redigere bort bestillingsreferansen?)
Frykter du at noen ringer inn til SAS og sier jeg har bestilling XXX og har fått testet positivt på Covid, jeg er nå på vei til LAX
Med rundt 30 års BBS/forumerfaring vet jeg at man aldri kan være sikker på hva slags tullinger som leser og gjør noe bare fordi det er "artig".
Eg trur eg kjem til å stå å trippe ved gate som ein liten gut på julafta når eg skal over fjorden og det berre er ein halv time att til avgang.