Sjefsdamen er på tilbudssiden .. vil du ha mer vin? Skal jeg fylle på litt champagne ? Vil du ha cognac til kaffen? Vi ha dessverre ikke de store flasker så du får en lille ved siden av
Altså når skal loungen åpne igjen??? Det er ikke all verdens, men et lite fint gode allikevel. God tur!
Måtte du også innom transfer senter på Kastrup for å få hentet ut boarding kort for turen over dammen? Eller fikk du sjekket papirene (negativ test og slikt) allerede på BGO?
Ser Ser ut som vi har samme maten i dag. Pluss for grønnsaker med spenst, minus for grått kjøtt. Alt ble ordnet på OSL, eneste CPH var interessert i var innreiseskjema til USA i gate. K
En gang i forrige årtusen fløy jeg sammen med min eldste datter fra JFK til LGW med en litt sliten B747 på seterad 80 eller så .. Det var en nattflygning så etter maten ble det mørkt. Vi hadde hatt en flott ferie og pratet sammen .. Plutselig reise en mann seg noen rader foran oss og proklamerte «nu måste ni vara tyste!!», akkurat som svensken i Odd Børresens vise fra Tønsberg havn om sommeren! I dag ble jeg vekket av to svensker som maste høylytt på rad 3 .. og det var rett før jeg reiste meg og proklamerte Nu måste ni vara tyste .. Sånn går dagen, 2:34 til LAX