Har aldri funne den rette motivasjonen til å gjennomføra ein vaskeekte Trip Report, då det meste av slike reiser allereie er veldokumentert både her og på andre forum. Men for denne reisen er det såpass mykje fyking involvert at kanskje eit eller fleire av segmentene kan være av interesse for andre Er generelt dårleg på å ta bileter, men skal gjera eit hederleg(?) forsøk denne gongen. Dei fleste overnattingane på denne turen vil være, som seg hør og bør, i lufta. Men har i tillegg lagt inn 1 natt i HKG, 2 (separate) overnattingar i CAI, 3 overnattingar i PHL og 6 overnattingar i HKT. Heile "prosjektet" vart satt rimelig tilfeldig saman, når eg hadde ein CT (gyldig til og med 2016) som eg ikkje hadde moglegheit for å benytta i 2016. Det einaste alternativet var då å booke ei reise online med SK i 2017. Langdistanse-kartet til SK er noko kjedelig, og dei få spennande destinasjonane (MIA, SFO, HKG, NRT) var det nær sagt umogleg å finne ledige seter som passa kalenderen. Valet enda dermed på PEK, der tilgjengeligheten var svært god. Eg har i utgangspunktet ikkje noko spesiell interesse for å feriera i Kina (i tillegg til at det er noko komplisert med visum), så tanken var alltid å fyka vidare frå PEK til ein anna plass. Eg såg lenge etter gode tilbod ex-PEK, men etter kvart som tida gjekk og QR Travel Festival plutselig dukka opp endra planane seg dramatisk. Det var nemleg svært gunstige billettar å få ex-CAI, spesielt til PHL og HKT, og etter litt heftig kalender-planlegging fann eg datoar som passa slik at eg kunne booka fleire turar "inni kvarandre". QR hadde svært gunstige prisar ex-KUL til CAI også, så det einaste som gjenstod no var turen PEK-KUL. På utreisa endte eg opp med å booke PEK-HKG-KUL med AA Miles, og på tilbakevegen endte eg opp med noko så eksotisk som Air Asia X Premium Flatbed på KUL-PEK. Eit lenge vurdert alternativ var TG J KUL-BKK-PEK til ein noko stivare pris, men fornuften tok til slutt overhånd. I tillegg til at det var ein svært god pris frå Air Asia X, og eit produkt eg aldri har prøvd før. Reisa byrjar i morgon, og ruta går som følger: BGO-CPH SK2869 A321 SAS Plus CPH SAS Business Lounge CPH-PEK SK995 A343 SAS Business PEK Cathay Pacific Lounge PEK-HKG CX331 A333 Cathay Business The T Hotel HKG Cathay The Pier Lounge HKG-KUL MH433 B738 Malaysian Business KUL Premium Plaza Lounge KUL-DOH QR853 B788 Qatar Business DOH Al Safwa Lounge DOH-CAI QR1303 A333 Qatar "First" Concorde El Salam Hotel CAI-DOH QR1302 B77W Qatar "First" DOH Al Mourjan Lounge DOH-PHL QR727 A359 Qatar Business Borgata Hotel Casino & Spa PHL British Airways Galleries Lounge PHL-DOH QR728 A359 Qatar Business DOH-CAI QR1301 B77W Qatar "First" CAI-DOH QR1302 B77W Qatar "First" DOH-HKT QR840 B788 Qatar Business Overnatting Phuket HKT-DOH QR843 B77W Qatar Business DOH-CAI QR1301 A333 Qatar "First" Overnatting Kairo CAI-DOH QR1302 B77L Qatar "First" DOH-KUL QR848 A346 Qatar Business KUL PEK D7312 A333 Air Asia X Premium Flatbed PEK-CPH SK996 A343 SAS Business CPH-BGO SK2870 A320 SAS Plus
Hællemåne. Jeg måtte få dette på et kart for å få oversikten. Hvor lang tid har du tenkt til å bruke på dette? Pass på å sette av god tid til Cathays lounger i Hong Kong.
Som det står i tittelen på tråden, 20 dagar Eg hadde eigentleg tenkt å bruka mesteparten av tida i Hong Kong rundt Lan Kwai Fong, men skal sjå om eg får lurt inn litt lounge-tid på flyplassen. Er det nokon lounger som er spesielt å anbefala?
Der kan du se! Vi hadde ikke så god tid, så vi endte opp i The Pier. Den var veldig bra, men jeg tror det gjelder flere av de.
Nå ble jeg litt imponert, gitt! Dette er en reiserute å bøye seg i hatten for. Meget verdig en lang og god rapport. God tur.
Dette er helt sykt. Det må jo bli endel qmiles av dette. Hva er målet status messig, er det for å bli Burgundy Member? Det blir gøy å følge deg, kos deg masse på turen. Kjener jeg kunne tenke meg å bli meg
LOL Dette er jo bare helt sjef! Gleder meg til å følge deg på turen Jeg forventer forøvrig idiotiske mengder med bilder
Eg tenkte eigentleg å gjera opp status etter endt tur, men hvis ikkje kalkulatoren har svikta meg burde totalen verta rundt 260'000 Qmiles (har 150k frå før av) som forhåpentligvis resultere i ein hyggelig tur eller to Statusmessig endar eg opp med fornya Platinum-status hjå QR. Burgundy er det lågaste nivået, men det var kanskje litt ironi der eg ikkje snappa opp? Vurderte lenge valget mellom AA og QR opptjeningsmessig, men tjener litt fleire poeng på grunn av Gold/Platinum-status hjå QR i tillegg til at eg ikkje er så veldig nøgd med retningen bonusprogrammet til AA tar.
Nei bare min uviten het Det var jo en god haug med poeng, blir sikkert gøy å bruke de også seiner. Hva er hovedårsaken til at du går for Platinum? Hvilke goder er best.
For min del er den soleklart beste fordelen at du får tilgang til alle OneWorld First Class-lounger (med unntak av Al Safwa og Concorde Room). I tillegg så får du eit visst antal Qcredits (både når du oppnår Platinum OG når du vert nedgradert til Gold), som du kan bruke på oppgraderingar til f.eks. First Class (hjå QR). Resten av fordelane er stort sett dei same som med Star Alliance Gold. Du får First Class check-in, men Business Class check-in er sjeldan veldig befolka. På A380-flights kan du reservere seter i 2. etasje osv. osv. Men det er First Class-lounger og Qcredits som gjer QR Platinum/OneWorld Emerald attraktivt, for meg iallfall
Mamma mia! Jeg stiller meg i køen av beundrende forumister (den køen begynner å bli lang...) @Upsaker la jo inn ruta på ett kart, men hvor mange miles er dette? Er det derfor du har kalt det jorda rundt tur? Jorda rundt langs ekvator er vel ca 48.000 miles....