Heisann. Jeg har for et par uker siden bestilt tur/retur fra EVE til ALC for familien. Vi kjøpte hele reisen i SAS Plus for å kunne avbestille dersom Norwegian kom med direkterute som ville gitt oss lavere pris. Nå har Norwegian kommet med direktetur, og jeg har bestilt denne i stedet for, men nå får jeg ikke til å avbestille reisen hos SAS. Har prøvd å trykke på "endre reise" inne på sas.no, men da kommer jeg til en blank blå side uten valg. Dersom jeg gjør det samme i appen får jeg kun valget om å "rebooke", og at jeg må kontakte kundeservice for å avbestille. Er dette standard prosedyre? Får litt hetta av tanken på at jeg nå sitter med to reservasjoner for samme dag i sommer, og er bare litt stressa for å ikke bli kvitt den ene. Er veldig sikker på at jeg bestilte ordinær SAS Plus (noe som fremkommer av kvittering), og at det her stod at billettene var refunderbare. SAS Plus Saver er vel refunderbare mot en avgift, men gikk ikke for denne. Noen som har noe beroligende å komme med her? Takk, Marius.
Kontakt kundeservice i morgen? Hvis du finner billettklasse på bestillingen din så finner du også ut hvorvidt det er en sas plus saver eller fullverdig sas plus.
Jeg har hatt flere SAS full flex billetter som jeg ikke har kunnet avbestille online. Kundeservice gjør det over telefon.
Enig. Jeg gjorde dette nylig, og etter seks-sju dager fikk jeg avbestillingsbekreftelse og pengene tilbake. Mindre bryderi enn å henge på telefonen en halvtime.
1. Ta frem mobilen, 2. Ring SAS, 3. Si at du vil avbestille turen, 4. Turen er avbestilt og pengene kommer på konto
Sende mail til diamant/ebg mail. De order resten. Gjorde det selv i forrige uke, svar samme dag og pengene på konto etter 1 god uke
Takker for alle svar her - ordnet seg etter en telefonsamtale ja. Skal følge med på AMEX-kortet om pengene kommer i retur, helt utrolig dersom det er noe som "glemmes av"