Dere er kjappe til å generalisere og bedømme et selskap/produkt basert på
få datapunkt.
Mood på crew har
100 variabler, inkludert din karma, deres privatliv og dagens vær. Vet ikke hvor mange flighter gir grunnlag for en baseline, kanskje 10 ved lignende oppsett/flyrute.
Unntaket er når du kjapt kan legge en opplevelse i en boks der du har stort referansegrunnlag; noen elementer ved service og personlighet forstår vi raskt tegninga på, basert på livserfaring. Men fair enough, én tilbakemelding er bedre enn null.
Likt en her i dag som kommenterte at biffen på MUC FCL var bedre enn på FRA FCT. Hu? det er jo helt spenna tilfeldig basert på kua, kokken og tilberedelse.
Min holdning er win some – lose some, med veldig lave forventninger til hva definerer min dag som vellykket. That makes smooth sailing.
Prøver å være forståelsesfull og snill mot servicepersonell selv om jeg merker de har en dårlig dag eller suboptimal holdning. Feedback gis via egnet kanal på egnet nivå.
Vis alt...