Bonusreise med British Airways - Hvor kommer man for 190K AVIOS?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av BendikHa, 29. mars 2016.

  1. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Hei,

    Pr. dags dato har jeg (/familien) klart å opparbeide meg 190K med AVIOS hos British Airways, som jeg får reise for. Hvor anbefaler dere at jeg tar turen for å få mest mulig ut av poengene? Jeg forsøkte først British Airways Redward Flight Calculator, men det ser ut til at jeg bare får en feilmelding.
     
    Last edited: 29. mars 2016
  2. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Ville brent de på CX og østover.

    Hva har du lyst til da? Ta med hele familien? Reise alene? C eller F ? Varmt eller storby?
     
  3. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg ønsker å reise alene, uten resten av familien. Jeg foretrekker et varmt sted, men en storby kan også være kult. Kanskje begge deler, eller flere stopp? C eller F spiller ikke nødvendigvis så stor rolle.
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Du kommer deg OSL-LHR-HKG med BA for 177500 avios (off peak). Skal du ha inn et leg med CX kommer det på 190500 (off peak). Jeg sjekket noen tilfeldige datoer i mai. Skal du ha inn flere legs enn dette, blir det flere avios. BA operererer ikke med et maks antall legs per sum avios/sone, men øker prisen med antall legs.
     
  5. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    HGK blir nok ikke aktuelt da SAS opererer med ungdomsbilletter ditt. Det gir likevel et greit bilde på hvor langt man kommer. Jeg tenker Australia/New Zealand hadde vært spennende. Hvordan går man frem for å bestille?
     
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Du logger inn her: https://www.britishairways.com/trav...9&tab_selected=redeem&redemption_type=STD_RED

    Så kan du gjøre "dummy"-bookinger for å sjekke krav til avios. Mengde avios og avgifter på en gitt strekke kan variere i forhold til selskap, tidspunkt og antall stopp.
     
    BendikHa liker dette

Del denne siden