Store problemer man har, når valgets kvaler er om man skal velge first til usa for 150000 poeng, eller lengre tur med flere flyvninger i business, Asia, til 140000? Reiser alene, og skal egentlig bare nyte.
Lufthansa(LH) til MEX om du finner noe ledig. Finnes også mulighet å fly LH F til USA å få global first med United innenlands, men da skal mye klaffe og det er kanskje mer en teoretisk mulighet, en praktisk mulig. Hvis ikke så er EVA et must om du går for C til Asia.(mye å velge i her).
Tror nok destinasjon har litt å si her.. Hva vil du oppleve? Er du vant til å fly business eller har du knapt opplevd det før? F er selvfølgelig bedre, men mye bra C i Asia. Ikke minst Eva som @Fredrik81 sier.
Med den poengsaldoen, ville jeg prøvd å fly mest mulig biz i Asia... Med mindre du har flydd mye biz i Asia, som det nevnes over, ville jeg gått for biz Asia. C
For meg ville antall kule flygninger med ulike selskaper og flytyper vært avgjørende og da ville vel Asia/Guam vært nærliggende .... Forøvrig er nok dette et reelt i-lands dilemma som faktisk kan holde meg våken om natten ...( og sitte på united.com )
Har blitt noen sene timer ja. Fælt med slike problemer gitt. Begynner å ha diverse turer på baken, men stort sett begrenset til BA, KLM og andre europeiske i biz. Må nok belage meg på enda flere sene timer, og sy sammen en rundtur i Asia med flere selskaper. Har jo sett mye tilgjengelighet med EVA, får man SQ intra Asia må jo det være bra. Om jeg da har fortått riktig er vel ANA også noe som er verdt å teste. Godt at jeg har svart belte i kabal....
Vil du oppleve noe anderledes anbefaler jeg Palau eller Micronesia. Det er som Guam, men mindre turister. Og Guam er som Hawaii uten alle turistene Vi fløy til Palau og hjem fra Micronesia. Flott opplevelse Flere selskap og flytyper i C. Tok også en økonomiflight mellom ROR og PNI for å knytte disse sammen. Det kostet 30k poeng for to. Her fikk vi en positiv overraskelse, oppgradering til C