CT på Singapore Airlines business 777/A380

Tråd i 'Bonushjelp' startet av bighc, 07. april 2016.

  1. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,354
    Likes mottatt:
    4,325
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg må ærlig innrømme at å sitte å planlegge en CT i F til Asia stjeler altfor mye tid.

    MEN - dette må gjøres skikkelig, og det er én ting jeg ikke helt klarer å få helt kontroll på, nemlig business på Singapore Airlines. I award oversikten til Star Alliance står følgende om Singapore Airlines:

    "First is not available on Singapore Airlines A380 and B77W (B777-ER) flights."

    Det er greit nok, jeg kan gli bak i business på dette strekket - men hvordan er mulighetene for å finne 2 business seter på én av de 5 daglige direkte avgangene mellom Tokyo og Singapore på enten 777 eller A380? Er det noen her som har klart dette tidligere eller forsøkt seg på dette?

    Jeg finner tilgjengelighet litt sånn random på SQ flyvninger i Asia, ett sete her og ett sete der både på A330, 777 og A380 - men jeg klarer ikke se noen logikk bak tilgjengeligheten.
     
    Last edited: 07. april 2016
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    7,607
    Bonuspoeng:
    183
    Du har det morsomt om dagen forstår jeg ;)
    Bonusseter på SQ langdistanse vil du i utgangspunktet ikke finne på A380, B77W,B777-ER , dessverre. Noen unntak finnes, jeg klarte Singapore - Hong Kong med 777 med 1+2+1 config.
    Er det snakk om A330 med 2+2+2 config er det lett.
     
    bighc liker dette
  3. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,354
    Likes mottatt:
    4,325
    Bonuspoeng:
    113
    Morsomt og frustrerende på samme tid :)

    Finner god tilgjengelighet på A330 på f.eks SIN-BKK, men å komme seg fra Tokyo til Singapore på en fornuftig måte er mer utfordrende. ANA F på 777 er og blir en utfordring å naile til returen. Men det skal ikke være for enkelt heller :D
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    7,607
    Bonuspoeng:
    183
    Har du vurdert TG F via BKK? Kanskje ikke det enkleste det heller da ;)
    Alternativt forsøk en EVA Biz routing til Taipei og SIA 330 Biz videre til SIN? Om du lurer så kan jeg og sikkert flere andre anbefale EVA air.

    https://insideflyer.no/eva-air-royal-laurel-class/

    og denne https://insideflyer.no/eva-air-og-hello-kitty-flyr-deg-til-taiwan/
     
    bighc liker dette

Del denne siden