Dagstur til EM i Tyskland

Tråd i 'Reisemål' startet av rookietrader, 06. juni 2024.

  1. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    445
    Likes mottatt:
    941
    Bonuspoeng:
    93
    Siden datoen krasjer med Kristiansand og Kaptein Sabeltann lanserer jeg ideen for IF`ere her:

    Fredag 21. juni:
    Utreise : Oslo-Gardermoen - Düsseldorf 07:30 (NAS). 1599,- i GO light just nu.

    Lander 09:25 og du har ca 5,5 time på deg til dagens rysare. Slovenia-Ukraina. Den billigste kampen i hele gruppespillet. Billetter her:
    https://www.stubhub.ie/euro-2024-gr...merkur-spiel-arena-21-6-2024/event/106093449/

    Kampen går 15:00 og er ferdig ca 17:00. Da er det bare å ta beina fatt: Du har 2.5 timer til flyet går.

    upload_2024-6-6_8-39-21.png

    Retur: Düsseldorf - Oslo-Gardermoen 19:30 (SAS). 1200 i SAS Go eller 10.000 EB-poeng.

    Gute reise!
     
  2. NordicLane

    NordicLane Medlem

    Innlegg:
    64
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    God plan!
    Selv reiser jeg til Berlin med en overnatting 15-16. juni og håper å få kjøpt to billetter på plass. Hvis vi ikke finner billetter, så blir det fan-zone.

    Iflg tysk lov er det ikke lov å selge billetter til mer enn pålydende (slik som i Norge).
     
    rookietrader and Sunnfjordingen like this.
  3. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    445
    Likes mottatt:
    941
    Bonuspoeng:
    93
    Lov eller ikke lov… jeg har mange kolleger som har kjøpt via Stubhub. Mange av de har fått billettene inn i den offisielle Uefa-appen allerede.. og billettene er i dems navn.

    Er en «transfer ticket» funksjon inne i Uefa-appen.

    Så dette er så safe som svartebørs blir…
     
    NordicLane liker dette

Del denne siden