Var vel en fra FT også. Virker dog litt spesielt at det er så få som opplever dette. Samme OTA som meldes om på FT? Tenker da på om denne OTA vil renvaske seg med en gang og kjører retur på de få billettene som de har solgt.. Edit, samme OTA..
De har nok ikke avgjort det ennå. Samtidig, når de bestemmer seg for å la det passere vil de neppe gi noen beskjed om dette..
Jeg ringte i stad for å høre om når de kom til å bestemme seg for om feilpris-bookingene ble akseptert eller ikke. Jeg fikk beskjed om at de var fullt opptatt av ShebaMiles v3.0. Noe om First Price-potetgull og vin på dispenser ...
Jeg har fått Trumf-poeng nå (betalte med Trumf Visa). Svimlende 28 poeng. Håper de ikke blir trukket tilbake om det blir refundert, så får jeg hvertfall noe igjen for dette.
Du har åpenbart ikke fått med deg at de nedprioriterer flyplassloungene og fremover vil satse på bylounger. Se opp for ny "Flahship City Lounge" i Mogadishu.
Ja, det hørte jeg også. Diamant-medlemmer får utlevert Kalashnikov til låns, mens Gull-medlemmer må nøye seg med en Glock.
Nå begynner det vel å bli litt tåpelig.. Ikke minst, Ethiopian flyr ikke til Somalia. Det er kun Turkish av selskap med noe størrelse som flyr dit.
Sa til en venn at jeg vurderte å reise med "Ethiopian" og responsen er selvsagt "er det bra da?". I forhold til netthandel så leser 70% av kundene (i Norge) produktanmeldelser før de handler. Undersøkte derfor litt om Ethiopian på nettet. https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k9157547 http://www.airlinequality.com/airline-reviews/ethiopian-airlines/ (Spoiler: Det er ikke alle som er like fornøyde ...) Hvis de er sikre på Dreamliner-produktet deres så ville jeg vurdert sterkt å la de som har bestilt reise. De er sannsynligvis ganske aktive på nettet. De har sannsynligvis ganske stort nettverk med personer som liker å reise. Positive tilbakemeldinger fra dem kan være verdt ganske mye for Ethiopian hvis de skal bygge et omdømme her i Norden. Det virker som Dreamliner-produktet er ganske OK hvis man leser mellom linjene på anmeldelsene. Uansett, det blir bare litt synsing. Kanskje de har hatt stor pågang allerede.
Der ble alle billettene degradert veldig hurtig til eco. Type etter 2 dager. Men det var en annen case, der var billettene fra første dag etter booking og her er det første avgang 26.3. Mao her kan de tenke seg om og finne beste beslutning før de handler, sist var det nok litt armer og bein. Men jo mer tid som går jo mindre sannsynlig er det vel at de knekker reisen.. Kommer de med 75% refusjon og økonomibillett så blir det vanskelig..