Den "bekymrer" meg litt også. Vet ikke helt om jeg klarer å ikke reise da Men økonomi med ET til ZNZ frister ikke veldig.....
Tror det er et frequent-flyer-problem vi har skapt for oss selv. De fleste hadde vel vært kjempeglad for en tur til drømmedestinasjoner (for mange) i Afria for prisen av en svipptur til Bergen Diskuterte med fruen og hun mente vi burde overleve økonomi hvis vi fikk det så billig
Jeg ser det som et ypperlig tilfelle å ta noen kalde med bekjente som bor i Cape Town. Har åkt mange ganger i øko til Windhoek når faren min jobbet der. Da gikk det heller ikke direkte fly, som det gjør nå. Da måtte man fly via Johannesburg.
I mangel på tilgjengelig fakta, så er det berre å spekulera... Men det er jo ubetinga positivt at tilsvarande tråd på FT er tilnærma død. Kan tyde på at brorparten av bookingar har kome frå nettopp dette forumet, og det er i så fall ikkje eit så brutalt høgt tal som bookingane frå BRU var. Eg har gått frå minimal optimist (10% sannsynlighet) til forsiktig optimist (25% sannsynlighet)! Og fryktar at eg kjem til å angra på at eg ikkje bestilte endå fleire billettar... -Norsk Regnesentral
Hvor mange billetter har vi booket her inne da? Jeg har booket totalt 11 seter fordelt på 3 flights i 3 sessonger. Klarte ikke å rasjonalisere flere tidsperioder å reise på.. Trenger ikke MR for gull heller
1 person, 1 reise. OSL-JNB, april. (Man kan forresten sjekke bagasjegreier osv. på eticket-linken nederst i bekreftelsesmailen fra ET. Den går til en gammel versjon av TripCase, og der vises det klart og tydelig 3 pcs - i tillegg til Coupon Status).
Booka 2 helgeturar. OSL-CPT-OSL i Oktober OSL-SEZ-OSL i Oktober Usikkerhet rundt antall fridagar, manglande tid til å sjekka visumkrav og ein mistanke om at alt kom til å bli kansellert hindra meg i å booka fleire. Namibia, Kenya og Tanzania har alltid stått høgt oppe på lista. I tillegg hadde jo Madagaskar og Mauritius vore interessant The greedy always wants more...
Langhelg på Seychellene i august! Jeg kunne kanskje booket en tur til, men det har blitt litt mye Star i 2017 og gidder ikke å havne i en skvis mhp fornyelse av OW Emerald.