Så det er ikke så skrekkelig mye det er snakk om. Kanskje 100 billetter, det er nok da kanskje bedre å snu seg vekk og la de passere..
Optimisten i meg ser også for seg dette scenariet. Pessimisten i meg ser det som mer sannsynlig at de går ut og tilbyr billett i økonomi til 75% rabatt, i en bookingklasse som gir ingen eller svært liten bonusopptjening, eller kansellering. Egentlig en veldig bra deal det også, men ikke fullt SÅ interessant.
Her er en god link: https://www.tripadvisor.com/Airline_Review-d8729073-Reviews-Cheap-Flights-Ethiopian-Airlines
Denne har jo gått runden på secretflyer og de andre sidene så den har selvfølgelig nådd massene.. men det er kanskje relativt dyrt å posisjonere seg i OSL for folk flest.
Det begynte å bli trøblete å booke for folk flest da secretflying publisert denne, men det var riktignok ikke umulig.
2 pax MPM helt i slutten av oktober. Angrer på at det ikke ble flere. Og angrer også muligens litt på tidspunkt/destinasjon, det var helt klart TNR som fristet mest. Droppet TNR da jeg kun fant dit via OTA som jeg var skeptisk til, var umulig å få til via Ethiopian sine sier. Noen som har erfaringer med MPM fra tidligere av? Vanskelig med visum? Redd for at vi drar litt for seint, ser ut til at regntiden starter omtrent når vi drar. Hadde ikke tid til å gjøre noe særlig research, så måtte bare booke datoer jeg visste jeg kunne få fri.