"Den hemmelige gratis-loungen" på OSL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ursa, 01. mai 2017.

Tags:
  1. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Først og fremst beklager jeg at overskrift fremstår som clickbait, men det var liksom eneste overskrift jeg klarte å komme på.

    Jeg snakker naturligvis om småfly-"terminalen" på OSL. Altså gate A16-18.

    Jeg vet at det er noe de fleste vet om her på forumet, men for fly-noobs er det greit å vite at det eksisterer et lite område hvor støynivå er lavt, som har litt strøm kontakter, som har sovebenker, og som som regel er veldig tomt.

    Du går enkelt og greit til gate A16-18, og ned trappa er det et deilig lite friområde som jeg nesten har glemt av siden jeg stort sett ikke har vært her siden studiedagene da jeg fløy mer med Norwegian og ikke hadde lounge access.

    80% av gangene jeg er her er det under 5 mennesker og jeg kan slappe skikkelig av.

    PS: om mulig tror jeg det kunne vært fint med en kategori på forum for "reisetips & tricks" siden det sikkert er flere som ønsker å dele generelle tips med andre, og ikke minst kan det være en super nybegynner-kategori for å få lyst å teste nye ting/fly/reisemål etc.

    IMG_20170501_121806402_HDR.jpg
    Her går man ned trappa.

    IMG_20170501_124316286.jpg
    Som oftest ser det ca slik ut :)

    IMG_20170501_124324585.jpg
    Deilige, deilige benker hvor man kan ta en strekk <3
     
    Earl, Robert H, thetime and 27 others like this.
  2. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er beviset på at OSL faktisk tenker på passasjerene sine, venting i stille omgivelser før resten av hørselen skal drepes på en halvannen times tur til SSJ i en balje drevet av to høylytte miksmastere.
     
    Ursa liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jøsses... den der var ny. Takk for tips
     
  4. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, stemmer det. Fløy derfra for noen mnd siden, men tenkte ikke mer på det. Takk for tips, har 4 timer på onsdag jeg må slå ihjel.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Topp tips!
     

Del denne siden