God formiddag fra VY ekspressen. Straks på OSL og årets 2 flytur, denne gang til Trøndelag. Nydelig vær her, det spørs hvordan det blir når vi kommer opp…
God torsdag! Hvem blir først til å prøve Invivi Air? https://edition.cnn.com/travel/arti...y-airline-to-launch-in-new-zealand/index.html
Jeg skjønner jeg begynner å bli rusten. Oppfattet ikke at fasttrack var åpen i dag… Men, det gikk radig lell. Behagelig lite folk både i terminalen og innenriksbua så tidlig på en torsdag. Men såpass at jeg regner med det er stinn brakke om et par timer.
Pling fra SAS... changed booking. Heldigvis av en god type, oppgraderingsbudet gikk gjennom og turen til LA blir i C heller enn Y+. Nå gleder jeg meg enda mer på tur!
Kan melde at boarding etter grupper fungerte utmerket. Selv om noen prøvde forgjeves å komme med i de eleverte klasser. Ny maskin har vi også, så da mangler bare at 2E forblir tomt. Det regner jeg med ettersom det kom en kar og lurte på å få bli med tidligere fly, det fikk han og han ble satt på 3E, der er kanskje ingen diamant(er) på 3D eller 3F .
Det slår meg, når (om) den dagen kommer at jeg ikke har status lenger, det blir rart å måtte følge med på boardinggrupper, det har jeg ellers bare gjort på United flygninger.
Dette fixer du vel? Jeg har EDB og det er lenge etter at jeg sluttet å fly! …. og etter det er jeg EBG til de putter meg i ovnen.
God ettermiddag fra SK1326. 30 min forsinket «pga sent crew». Med stort politioppbud, full gjennomsøking av en koffert under trappa, og passasjeren som ble anholdt trasker slukøret sist inn i flyet, så vet jeg ikke helt om jeg kjøper den unnskyldningen. Nuvel, snart en liten rødvin og cola zero over skyene. Edit: ..og bare sånn det er sagt. Det var altså ikke meg det var snakk om.
God kveld fra innenriksloungen, her har det blitt ganske folksomt. Jeg er allerede spent på hvordan det blir når tiltakene skulle forsvinne (en dag i fremtiden ). SK380 til TRD forventes en time forsinket og jeg gleder meg til å sette Diamantstatusen som jeg fikk tirsdag på prøve. Det skal bli Ringi og Ramlösa .
@Henrik lykke til med opptrening og restitusjon. Du skal nok gang med aktivitet om ikke så lenge. Ser ut til at du tester linoleumen på ortopeden på Ullevål? Håper de tar vare på deg der borte.
God kveld her ifrå. I dag klokka 8 hadde eg på varsling på telefonen at eg kunne få ta boosterdosen, men har vore potte tett i nasen, slapp i kroppen, feber i panna, frysningar i resten av kroppen, hovudverk, og ingen smak- eller luktesans i heile dag - lurer på kva detta kan vera for noko
God natt frå bartebyen, takk til Fagn Får sjå om eg legg beskrivelse i ein anna tråd, anbefalast på det varmaste! Eg booka bord i dag.
Takk! Faktisk på Lovisenberg, men skal sies at de lånte inn en spesialistlege fra Ullevål. Skal nok gå seg bra til, kirurgen var fornøyd. De har kun operert 4 andre for samme skade/skjelettfeil, og 3 av de har hatt gode resultater etter noen måneder, så i mitt hode er det gode sjanser også for meg
Lykke til ... opptrening og tålmodighet er tingen, snakker av erfaring! Finn en erfaren fysioterapeut. Du trenger vel bare en sokk fremover, dvs du sliter bare en om gangen ... lykke, siden det er problematisk å reise til London.