Jeg bestilte 14. (for 3. gang) og fikk poeng på konto datert 16. (men jeg har ikke sjekket kontoen daglig, så jeg vet ikke hvilken dag de dukket opp på EB oversikten)
Det jeg hadde problemer med sist runde var at jeg valgte kortbetaling, men av en eller annen grunn ble ikke beløpet trukket. Da jeg tok kontakt med kundeservice ble jeg gjort oppmerksom på dette, og jeg fikk da betalingsinfo - betalte dette og pengene kom på konto et par dager senere. Sjekk at det har blitt trukket fra kortet ditt, og spør evt. etter betalingsinfo hvis ikke
Beløpet ble reservert men aldri trukket. Sjekket på chatten og fikk beskjed om å legge inn bestilling på nytt...
Da fikk jeg inn nye 5k poeng! Er bare å si opp avtalen omgående da, la den løpe ut de tre mnd, for så å tegne ny avtale så snart ny kampanje dukker opp etter inneværende avtales utløp?
Denne kampanjen har vart i snart 1år, så den varer nok en stund til. Det samme med Stavanger Aftenblad og Fædrelandsvennen (tror det var disse to) De kampanjene har pågått enstund også mener jeg.
Forstaar jeg det rett kan jeg bruke linken i foerste post aa fortsatt faa 5000 eb poeng, eller er det snakk om en annen link?
Dette er et "tilbud" som har vært konstant de siste 3 år i hvertfall. Kan vel derfor nesten ikke kategoriseres som et tilbud Men fint å få det delt så flere benytter seg av det
Er det mulig å få dette tilbudet, men ikke motta fysisk avis? Digital tilgang synes jeg er kjekt, men papiravisene hoper seg opp (selv om det kun er på helg).
Ja. Dette ordner du enkelt via nettsiden og min side og stopp avis. Usikker på om det er begrenset til feks 3 uker. Om så må du gjøre det flere ganger eller ringe til kundeservice. Uansett, null problem
Tilbudet lønner seg bare, nå man uansett leser avisen. Ellers kan ma kjøpe 4k ekstra poeng til 800 kr... Jeg har begynt å vurdere kosnaer/nytte mot pris for ekstra poeng man kan kjøpe
Litt off topic, men er det ikke mulig å få EB for Stavanger Aftenblad lenger?? Har sett dette tidligere, men finner det ikke igjen nå..