Dublin

Tråd i 'Reisemål' startet av Cecilie, 23. sept 2013.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,584
    Bonuspoeng:
    293
    Ta toget til Howth. En koselig liten fiskerlandsby ved sjøen ikke langt fra Dublin.
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg og madamen hadde en helg i Dublin i fjor høst og vi syntes Hop on/Hop off var en fin måte å se byen på. Vi brukte en hel dag og gikk av og på de stedene vi hadde lyst til å se pluss noe shopping på madamen og (masse) pub på meg :)
     
  3. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Nå har gutta begynt å se etter en guttetur til det store utlandet og vi ser nå på Dublin i Irland som et reisemål. En by og et land jeg aldri har vært i men som jeg skal til neste år i forbindelse med speidern:)

    Vi har foreløpig tatt utgangspunkt i 20. til 24. Juli 2020 og det blir å fly Norwegian eller SAS eller en kombo av de tidene. Tror SAS faktisk hadde bedre reisetider eller sås stod de ganske likt i pris. (SAS billigst da om bagasje skal medbringes)
    Men nok om det

    Jeg har aldri vært i Irland og ei heller Dublin så er 4 dager nok?
    Hvilket områder i Dublin er best å finne hotell på? Blir nok noe billig gjennom Hotels.com eller Airbnb.
    Hva er det å gjøre i byen?
    Er det noen steder i nærheten av Dublin som anbefales?
    Er det Lounge på DUB?

    Tar imot alle tips og råd med takk.
    Også blir det reisebrev når turen finner sted
     
    Last edited: 08. febr 2020
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Til Dublin reiser man med Lufthansa via MUC/FRA og retur med Swiss via ZRH ... alt i Business og raskeste vei .... alt annet er pinglete!
     
  5. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    483
    Likes mottatt:
    1,390
    Bonuspoeng:
    93
    Er i Dublin nå, reiser hjem i morgen med SAS via ARN.
    Vi har vært her i 3 dager og for min del holder det for å sjekke ut selve Dublin by.
    Kan anbefale the Celt (anbefaler stewen de har), Jameson Destillery tour, Guinness tour hvis dere liker ølet. Og det er lett å finne plasser å få seg noe drikke her i byen.
    Bor selv på Hilton Garden Custome House - veldig sentralt.
     
    Avixlo liker dette

Del denne siden