En helt vanlig fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 25. mars 2022.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tigerstaden som vist skal komme opp i 16 grader i dag:)

T14 til DC-Amish-NYC, i disse tider er det alltid veldig deilig sjekke Sas appen T14 før avreise, da er man langt sikrere på at turen faktisk blir noe av, ka-ching :D

Ha en strålende fredag alle bonusnisser :p

Flymunda, Earl, EndreD and 6 others like this.
  2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,527
    Bonuspoeng:
    183
    God midt-på-dagen fra Bangkok med 32°C, dog overskyet i dag.
    Den daglige morgentrimen, taxi til Thonglor, kaffe og frokost deretter fotmarsj tilbake, er en ferdig med. Var også en tur innom Emporium. Nå nytes en Nespresso på rommet til rolig musikk og bra utsikt. Ikke de største planer for dagen da ryggen slo seg vrang i går.

Ha en fin fin fredag :)

image.jpg

Last edited: 25. mars 2022
    Flymunda, Earl, EndreD and 6 others like this.
  3. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen meine freunde und freudinnen! Ønsker dere alle en god helg når dagens møtevirksomhet og annet arbeid er over!

Flymunda, Earl, EndreD and 2 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!

Skal bare sitte og kverne data i dag og da er det like greit å slippe unna distraherende tomprat fra kolleger. Deilig med hjemmekontor til konsentrasjonskrevende arbeid.

Helgen skal nytes i stilhet, barna er borte, fruen har helgevakt. Spørs om jeg skal finne på noe.

Ha en flott dag og god helg til alle sammen!

Flymunda, Earl, EndreD and 3 others like this.
  5. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,412
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, også fra hjemmekontoret. Møter bare halve dagen, så skal si helgen begynte tidlig he he. En uke til CDG.

Ha en strålende dag!

6. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hjemmekontoret. Var på kontoret i går og fikk satt meg på et stillerom og jobba, men også sosialisert med kollegene innimellom slagene og det var jo hyggelig. Ute og spiste med mine foreldre på Opland burger and steak på Ø. Tja. Ok mat der. Litt dyr snacks før man skulle hjem med toget. Eventuelt en litt for liten middag (en burger og pommes). 1000 kr for 3 personer og jeg sweipa bonuskortet, men ikke AmEx, det tok de ikke.

T1-Oslo (Sumo)
    T7-Asia-turen (DOH/BKK/PNH)

Har bestilt bekreftelse på forsikring fra Gouda som min bedrift bruker til reiseforsikring for ansatte. Ser ut til at den kan godtas. Er skrevet på engelsk med expenses / coverage listet opp. Takk til deg som la ved bilde av en godtatt bekreftelse på reiseforsikring, husker posten men ikke nicket.

Earl and EndreD like this.
  7. AirMags

AirMags Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    93
    @Maggie Dette er ikke en helt vanlig fredag, for det er faktisk den internasjonale vaffeldagen!

Jeg håper alle feirer denne med en ekstra vaffel i lunsjen i dag eller når de kommer hjem!

Ha en super fredag alle sammen!

Earl, EndreD, Berlioz and 3 others like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag og god vaffeldag til alle varffeleskere på forum.

Solmorgen i innlandet, med sur vind rundt hushjørnene. Så ikke helt t-skjortevær til frokost enda. Men det hinter om vår.

I forgårs fikk jeg ordnet en god utreise fra Oslo, i går booket SAS meg om og gjorde 14 timer på hotell i Bangkok om til 8 timer på kveldstid på flyplassen i Wien.

Jeg hater denne hobbyen....

Flymunda, Earl, EndreD and 2 others like this.
  9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,553
    Bonuspoeng:
    183
    God, helt vanlig fredag på hjemmekontoret.

Sitter og bestiller fly, litt hit og dit i Europa denne gangen. Via vestlandet. Norwegian selger BGO-LGW for nesten ingenting (550 kr) :)

Og da er det langt bedre å fly OSL-BGO-LGW--LHR-AMS-LGW-BGO-OSL enn å "hubbe" via Oslo på rundreisen denne gangen. Siden jeg skal ha jobb og stopovers underveis i både BGO, London og AMS neste uke.

Flymunda, Earl and Maggie like this.

Del denne siden