God morgen fra Drammen.
Kidz er booka på 5 stjernersen hos muttern og fattern fred- søndag.
Ut. + bedre halvdel booka: SK-Plus OSL-CDG-OSL, weekend trip for overraskelse bursdags presang til fruen, (tenkte altså nada på MR og poeng opptjening selv om flyr i PLUS
)
Hotell er booket via viatrumfer`n og VIP hotellet på Expedia: (kun silver status, men fikk en flaske med et eller annet og rabatt på SPA)(nei trumfen hadde jeg også glemt)
Maison Albar Hotels Le Céline 5* virket som et bra hotell etter lest pas reviews.
Blir mest kvalitets tid i City of light eller på hotellet?
Noen tips for å gjøre aften hyggeligere, dvs. utenom "seng gymnastikk" i Paris, mottas med takk.
Riktig god fredag og god helg, må snøen forsette å dale ned, og snø måke mannskapet forsette med sitt perfekte, vedvarende fravær på stikkveien i boligstrøket, for snøplog har jo jeg, og bryter så fint med min bil slik at alle i nabolaget kan komme seg på jobben, og slippe å klage og spare par kjells ord når traktoren tar en svipp tur innom vår gate og etterlater seg 1/2 meter høy brøyte kan, og gjør jobben så latterlig bra og bilen kan da parkers rett i garasjen uten å dra frem snø skuffa og måke til svetten renner
RIKTIG GOD HELG!
Vis alt...