Endelig søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 26. april 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Da har søndagen kommet, og vi har kommet i mål for denne gang på havet slik at nordmenn fortsatt kan gå rundt å syte uten egentlig å ha noe å syte over. :rolleyes:

    Får se om det kommer chop chop i dag eller i morgen og henter meg. Snart natta herfra, håper alle nyter søndagen.
     
    Travellingalf liker dette
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Stille og rolig i huset på denne tiden. Etter at bilen er hentet i sentrum så håper jeg dagen fortsetter like rolig. Ha en fin søndag du også.
     
  3. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lillestrøm. God søndag fra Lillestrøm . Landbruksarbeid venter på farmen, vel hagen :)
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God söndag! Den stora frågan just nu är: Ligga kvar i sängen eller hoppa på cykeln? Jag tror faktiskt det blir cykeln. Ha en strålande dag!
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Nordsjøen også.

    Ble i tvil om hvor jeg skulle skrive i dag siden det var to søndagstråder, men valgte altså denne. Her ute går det ikke helt etter planen og vi frykter nå både dager og i verste fall uker med forsinkelser. Men slik er jo en gang denne bransjen og forsinkelser er jo ikke helt uvanlig heller.
    Det ble heller ingen storgevinst på Bingoen i går aften, men vant i alle fall en Google Chromecast så fikk i alle fall litt igjen for innsatsen. Nå er det testing av gassdetektorer som står på planen før en kaffipause ;)

    Ha en fin dag!
     
    SASDC8 and AcroN like this.
  6. sitrus

    sitrus EBG

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Morgen fra vestlandet. Var sol i to sekunder, men den forsvant igjen som vanlig. Håper den dukker opp igjen. Håper dere alle har en solfylt dag.
     
  7. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen. Her er frokosten akkurat ferdig, så nå bærer det en tur bort på jobben for å trene litt. Hvis jeg føler meg skikkelig motivert så tar jeg en tur innom kontoret og henter PCen også. Så kanskje jeg kan jobbe et par timer i ettermiddag mens madamen leser til eksamen.
     
  8. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag! Måtte jo en tur inn på forumet nå, siden Flemming plutselig dukker opp i aftenposten!
    Lite reising for tiden, men kjenner jeg er klar for SMD6!

    Ps: tro om jeg får rimowaen min 10 mai? :p
     

    Attached Files:

    EB, Henning and PCR like this.
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    *Rolleyes*
     
    Fnate liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen-ish fra Lillestrøm. En skikkelig god og laaaaaaaang morgen har det vært. Med FM radio, lange smørbrød og vidløftige diskusjoner.

    Nå er det litt final touches på en messestand jeg har designet før tegninger og dekor skal lastes opp til snekkere og trykkerier.

    Været er strålende så jeg får nok ta meg en sykkeltur også tenker jeg.

    Ha en fin dag.
     
    SASDC8 liker dette
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpg God ettermiddag fra 31000 fot ombord på LN-RRK. Nyter min gratis flaske vann og høyhastighetsinternett på vei mot OSL ;)
     
    Last edited: 26. april 2015
    Cecilie liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Now THAT'S a rarity!


    God ettermiddag fra Bodøbyen. Her har søndagen regelrett flydd avgårde. Først jobb, så lesing på Stormen bibliotek (som er mye finere enn universitetsbiblioteket!) Nå er det bare å hive i seg litt middag, og legge seg tidlig. Mandagen starter hardt og brutalt kl 04.00 i morgen tidlig.

    Hejdå
     
    SASDC8 liker dette
  13. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Bergen igjen :D etter min tur i Oslo-Amsterdam for og bare reise så er det jaggu godt og komme seg hjem til normalt vestlands vær ;)
     
  14. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Skandaløs dag i Stavanger. Etter en trippel bursdagsfeiring i går hadde jeg absolutt ikke planlagt at thaisjappa i nabolaget skulle ha stengt...
     
    Vegard, Cecilie, PCR and 1 other person like this.
  15. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    En skikkelig god SAS-dag så langt :) Gratis vann OG raskt Internett på forrige flight, og oppgradert til Plus på denne :cool:

    Digger SAS i dag ja!

    Update: dagen ble litt værre da Mr Dushbag på raden bak syns FaceTime med kona på høyttaler er kul ting å gjøre ombord på flyet...
     
    Jørgen liker dette
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, der har du en av ulempene med (raskt) internett på fly.
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Heldigvis skjønte han ikke hvordan han skulle connecte til Wifien, og jeg hjalp han ikke med det for å si det sånn :D
     
    Last edited: 26. april 2015
    Travellingalf liker dette
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det har jeg hatt. 2-0 på Åråsen er fine greier. :D

    Sol og fint her vestsørøstpå. Har akkurat vært ute med blåser og gressklipper og basket meg i pollen. På tide med en dusj nå ..... Ah-TSJOOO!
     
    Fridtjof and Fnate like this.
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Alltid morsomt å våkne kl 0800 søndag morgen av at jobbtelefonen ringer og det er noen som har en krise man skal ha ordnet med det samme.
    Spesielt når man la seg søvndrukken kl 0315. Halvannen time senere gikk turen tilbake til sengen bare for å ha av og på soving i et par timer til.

    Så var oppdraget å bedrive dugnad på fotballturneringen til juniors klubb. Heldigvis hadde de visst de folkene de trengte, så jeg slapp unna. Ikke lei meg for det.

    Så da ble det et par timers søvn til i ettermiddag.

    Ikke mye igjen av denne helgen nå. Heldigvis er det jo 4 dagers uke neste uke. Gjør ikke noe det.

    Fortsatt god aften!
     

Del denne siden