Erfaringer med Thai Airways

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Ruby, 12. nov 2013.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Etter å ha lest dette, må jeg si det ikke akkurat frister veldig å bruke mine hardttjente kroner på en tur i Thai C. Qatar eller Emirates virker som klart bedre alternativ, selv om jeg hadde foretrukket *A.
     
    Jørgen liker dette
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Eva Air virker å være tjuvtrikset om man skal til de trakter med *A.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Og Eva Air har jo 3 Europaruter som mellomlander i BKK. Det er vel AMS, LHR og VIE om jeg ikke husker helt feil. CDG ruten er den eneste som går direkte til TPE. Og den går med en 777 med nye seter. Absolutt et godt valg om man skal den veien ja.
     
  4. Chinh Le

    Chinh Le Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei. Jeg har kun flydd med Thai en gang, og det var i juni 2013 med direktefly fra OSL - BKK - Ho Chi Minh. Det var ruten fra OSL - BKK der servicen var veldig dårlig. Jeg fløy økonomi med jumbojetten deres (ganske slitt fly). Da jeg skulle bestille 2 glass vann og 1 cola (dette var utenom vanlig serveringstid), måtte jeg bli med flyverten for å hente drikkevarene og derettere bære dem tilbake selv. Første gang jeg har opplevd dette i livet mitt. Ellers var flycrewet lite serviceinnstilte og smilte sjeldent.

    Unngår å fly Thai igjen hvis mulig.
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde et lite intra-asiatisk hopp med Thai her om dagen. Egentlig litt facinert over at crewene deres (etter min mening) ofte er såpass sure og nebbete.. Spesielt når resten av servicenæringa i Thailand ofte er vennligheten selv..
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Henning and Islending like this.
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Vær obs på at flighten fra VIE går med A330. Denne har ikke lie-flat, men samme seter som SQ har intra-Asia.
     

Del denne siden