Hei folkens, Bare ett lite spørsmål, jeg fant en billett til Melbourne Australia i classe Z tur/retur med lufthansa får 2 pers, får 20000kr ca. Vet noen hvor mange poeng dette vil bli, og er det verdt disse pengene? Utreise Firenze retur til Dusseldorf. Takk for svar
Har selv bestilt FLR-FCO-NRT-DUS for to personer. Alitalia bortover og ANA hjem. Kostet ~10700 totalt. Nå må man vel bare krysse fingrene for at billettene står, OG at man får fri fra jobb? Hvis ikke har jeg gått på en kjempesmell
Det ligger ann til å bli noen heftige og varierte tr fra disse turene Har dog mine tvil til at billettene består har en til Auckland jeg gjerne ville ha benyttet meg av.
Vurderer å booke en tur nr.2 til SIN med ANA via TYO til DUS på returen, men finner ikke ut hvilken booking klasse det er. Noen som kan hjelpe? Hvis det gir 200%, så må det jo bli bra med poeng Har sett på denne, pris kr.5620: https://www.expedia.no/Flights-Search?trip=multi&leg1=from:Firenze, Italia (FLR),to:Singapore, Singapore (SIN),departure:08.02.2017TANYT&leg2=from:Singapore, Singapore (SIN),tousseldorf, Tyskland (DUS),departure:15.02.2017TANYT&passengers=adults:1,children:0,seniors:0,infantinlap:Y&options=cabinclass:business&mode=search&origref=www.expedia.no EDIT: Fant ut av denne....alle booking klasser i business git 200%
Fem og et halvt laken for denne turen: Firenze-Roma (øko, alitalia) Roma-Seoul (biz, alitalia, drives av korean air) Seoul-abu dhabi (biz, ethiad ) Abu dhabi-Düsseldorf (biz, ethiad) Helt innafor. Jeg håper den står. Nå er diamanten innen rekkevidde i denne perioden. (booket på expedia.no)
Det var litt nedtur. Fikk med meg at det bare var litt poeng litt av turen....men at det bare var extra-poeng; det gikk jeg glipp av. Da er jeg fremdeles 20.000 poeng unna diamant i denne perioden.
Vannvittig god deal! Noen BAEC-hoder her som ser muligheter til å lage et TP-run av dette? F.eks. via HKG med CX
Tur nr.2 bestilt FLR-CGD-SIN, AF SIN-HND-DUS, ANA ANA flightene er vel 6000 + 12000 = 18000 eb-poeng om jeg ikke tar feil. Sammen med påsketuren, så er det 1/3 fornyelse av EBD Men er vel som de fleste her inne skeptisk til at det går gjennom.
Der kom bekreftelsen om at det er P-klasse som gir 200%. Under bookingprosessen gjorde jeg et kupp. Prisen gikk ned så jeg måtte jo bare slå til.....når prisen dropper så enormt mye, så man bare handle