Noen som har bestilt i nær fremtid? Har booka til SYD på torsdag. Den har vel vært åpen for lenge til at de ikke kansellerer, spørsmålet er vel når. Blir noen spennende dager nå.
Spennende dette. Noen som vet noe om praksisen til flyselskaper etter å ha solgt feilprisete billetter? Hadde vært artig om de hedret transaksjonen.
der pådro jeg meg en tur til SIN også. SIN-DUS med Singapore bør vel iallfall gi litt uttelling på eb-statusen...
min seoul-reise går via Roma og min singapore-reise går via Paris. Er det mulig å møte opp i Roma eller Paris, eller må jeg to turer til Firense?
må nok til Firence, jeg sjekket litt priser dit, og fant ut det ikke var veldig billig å kommeseg dit
NEIIIIII, ser at jeg har bestilt feil returdato Skal jo være 8.feb Merkelig, jeg pleier jo å være så nøye på å sjekke sånt. Var mye problemer når jeg skulle betale, ville ikke akseptere betaling og plutselig ble pris billigere...hummm. Hva gjør jeg da?
Pisa eller Bologna er innen rekkevidde....og to timer på et italiensk tog.... ...skjønt vi er så mange som reiser at vi snart kan spleise på en minibuss fra Avis (men jeg skal ha eb-poengene, for det var min idé)
Inspirert av Geddi bestilte jeg også Singapore via Tokya tilbake, 2. til 7. februar. Håper det holder
Belager deg på 5 uker i ...hva var det?....Tokyo? Det blir en heftig hotellregning. Spøk til side; hva med å kjøpe en t/r Tokyo-osl-tokyo som matcher? /koffert.
Jeg ser etter en deal med 2 CX fligher, for å sikre BA Sølv.. .. Men har nok brukt litt for lang tid.. Nå ser det ut til at de turene jeg så på, ikke lenger er tilgjengelig.. Altså de med CX-flighter på returen..
Bestilt tur til SGN i 2 uker i sammenheng med påsken! Ned med Vietnam Airlines via CDG - A359 ser det ut som og hjem med Ethiad! Krysser fingrene for at denne holder!
Da har jeg iallfall prøvd å bestille en tur til SIN i slutten av mars, så får vi se hva som skjer.. Ut med Alitalia (AirFrance), retur med CX på bursdagen min.
Mulig folk har lagt merke til det allerede, men det ser ut som det er fullt mulig med avreise fra DUS og retur til FLR også.
Fy f. For en gjeng . Jeg beundrer dere! At dere kan booke så spontant og mye . Jeg må alltid tenke og vurdere . Håper dere får ha bestillingene. Forøvrig er det interessant å se responsen. Sjelden en tråd eksploderer slik.