Noen med førstehånds erfaring med AF Business? Ut i fra setekart og bilder jeg har funnet på nettet synes jeg det virker vel intimt og ikke spesielt eksklusivt...
Fortsatt vidåpen, så jeg slang likegodt inn en ekstra bestilling til høstferien, selv om sjansen for at den blir stående er minimal. FLR-FCO Alitalia Økonomi FCO-AUH Alitalia Business AUH-MEL Etihad Business MEL-HKG Cathay Pacific Business HKG-DUS Cathay Pacific Business Sum ble 7946 norske kroner. Jeg måtte, for om det er en minimal sjanse for at den blir stående, så vet jeg at jeg hadde hatet meg selv i et år etterpå for kun ha booket én reise.
Fant en fin tur tror jeg som kan gi noen fine poeng. ICN-NRT-AKL-RAR-AKL-SIN-DUS, alle med 200% Så hvis man tar den turen med utreise fra FLR og posisjonerings fly dit, så er det ca. gullkort for ca. 10 lapper
Da har jeg hevet meg på også... Ble FLR - CDG - SIN - TYO - DUS med AF og ANA Tviler på at det blir stående, men morro om det skulle bli...
Hei, nybegynner spørsmål her, men hvor finner dere billettnummer? ser noen har skrevet at de begynner på 55. Jeg finner ikke dette. Har dog fått PNR hos Alitalia og Etihad.
Kan dette i det hele tatt bli stående? Jeg booket nettopp FLR-CDG-SFO 30. juni med Air France, retur 30. juli SFO-EWR-CPH-DUS med United og SAS til 680 GBP. Midt i sommerferien!!
Jeg kan ikke huske sist gang det var et lynsalg med slik bredde i selskap, destinasjoner og reiseperiode .... Enormt.
Kommer litt an på utgangspunktet, men fra OSL er det jo en del muligheter. Swiss, KLM m.flere har flere avganger pr. dag. TRD er også mulig med både KLM og SAS/SWISS. Det blir sinnsykt mye sh da. TRD-OSL-ZRH-FLR-CDG-HKG er heftig selv for meg...
Er da ikke verre enn at man reiser ned til FLR dagen før Men at denne fremdeles står er jo mildt sagt utrolig. Går vel ikke an å sove SÅ mye i timen - eller?
Kansellerte denne med full tilbakebetaling, og booket heller FLR-CDG-HGK-ARN-DUS (de to siste leg med SAS). 7000kr. Har reisen på plass i SAS-appen og har begynt å glede meg. /koffert.