Feilmelding ved registrering hos loungeley

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Sykkelthor, 24. mars 2024.

  1. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    713
    Bonuspoeng:
    93
    Har nylig oppgradert Saga mastercardert jeg har hos DnB for å kunne bruke LoungeKey på vei hjem fra Mauritius. Men uansett hva jeg prøver på sier nettsiden for registrering at jeg må fylle inn et gyldig kortnummer..? Er det noen som har opplevd lignende og evt har klart å løse problemet?
     
  2. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    3,485
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde selv samme problemet for noen mnd siden. Kontaktet brukerservice og saken ble løst ved at jeg opprettet meg som ny bruker/kunde (via link på dnb innlogget nettside) hvor jeg da fikk lagt inn kortnummer på nytt oppdatert Saga Mastercard.
     
    Last edited: 24. mars 2024
    Sykkelthor liker dette
  3. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    478
    Likes mottatt:
    636
    Bonuspoeng:
    93
  4. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,249
    Likes mottatt:
    1,975
    Bonuspoeng:
    113
    Og for å skape litt forvirring, det er også en app som heter mastercard travel experiences, og den er den som gir Fasttrack på noen få flyplasser. Nordea har den inkludert i hvertfall.
     
    Sykkelthor and Preference like this.
  5. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    713
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du et nytt fysisk kort med nytt kortnummer da du oppgraderte? Eller bare en annen lenke å registrere kontoen på?
     
  6. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    3,485
    Bonuspoeng:
    93
    hei - fikk et nytt unikt LoungeKey nr (digitalt) nå jeg registrerte meg som «ny kunde/bruker» på nytt. Det gikk da greit å få frem Qr kodene til bruk for loungeadgang (Saga har vel 4 gratis adganger pr kalender år). Tips, ta en skjermdump av en Qr kode som gir adgang så har du den greit tilgjengelig til neste besøk. Så lenge Saga master er registrert så skal det egentlig også gå greit å bare vise fysisk Saga master ved lounge entre. Gjør oppdateringen/«ny» registreringen via link på innlogget DnB nettbank slik at du blir linket riktig videre.
     
    Last edited: 24. mars 2024
  7. larsmagnus

    larsmagnus EBG

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    49
    Bonuspoeng:
    18
    Hei,
    Opplevde det samme for noen uker siden da jeg skulle registrere loungekey (kort fra HB) Fikk nøyaktig samme feilmelding mange ganger. Løsningen for meg var å registrere via nettleser på PC - da fungerte det på første forsøk.
     
    Sykkelthor liker dette

Del denne siden