Har noen et forslag til en god restaurant som gjerne tilbyr en "prix fix" meny (5-7 retter) som ikke koster 500 USD inkludert "Wine pairing"?
Hei og hå Colicchio & Sons er fenomenalt. Var der i Juni i fjor og hadde et særs minneverdig måltid. Siden har de klatret helt til topps hos div spisesider. Jeg husker ikke helt hva pakken med vin kostet oss. Det var ikke billig, men muligens USD250-300 per hue og vel verd hver krone. http://www.craftrestaurantsinc.com/colicchio-and-sons/
Med det budsjettet er de fleste restaranter i New York innenfor rekkevidde Har selv bord på Colicchio på onsdag, og kan rapportere tilbake om det er er plass du bør vurdere (alt tilsier i alle fall at det er det). Ellers har jeg vært på Daniel og Le Bernadin og begge de to er (såvidt) innenfor max prisen din for smaksmeny. Colicchio er vesentlig billigere og ligger mellom 150 og 250 dollar per snute for smaksmenyer inkludert vin.
Takk for tips. Colicchio ser jo virkelig bra ut, og heller ikke så dyrt, så hører gjerne fra deg igjen om det er et sted å anbefale. Daniel og Le Bernadin har jeg sett litt på, men føler det blir litt i dyreste laget
Colicchio varen meget meget fra restaurant med ypperlig service og svært god mat. Helt klart en plass jeg vil anbefale, og som sagt så mener jeg at smaksmenyen til 250 dollar inkludert vinmenyen er en billig for hva du får! Det eneste som kan være greit å be om, dersom du/dere ikke spiser svært raskt, er litt spacing mellom rettene da de kom litt for hyppig til å begynne med. De åpner for reservasjoner cirka en måned før og bord kan også bestilles via opentable. Enjoy!