Hei, Reiste nylig ruten Bergen-manchester og fikk 500 Basic points, men eg kan ikkje sjå at eg har fått det registrert som en "qualifying fligth". No eg har misforstått? Sitte på flyet med Widerø akkurat nå t/r Bergen Kristiansand. Vil det telle som kvalifiserte flyturer? Sjølsagt knyttet til mitt EB kort.
Alle flygningar med SAS som er betalt med pengar, ikkje poeng, tel som kvalifiserande. Det same gjeld Widerøe-ruter som ikkje er FOT/anbodsruter. Om du ikkje har fått kvalifiserande flight ville eg prøvd å etterregistrere. Tinga du billetten på SAS sine nettsider eller via ei anna nettside? Eg får stundom problem når eg tingar gjennom andre sider.
Må stadig etterregistrere flighter når de er booket gjennom reisebyrået til jobben. Både SAS og Wideroe. Helt normalt.
Samboeren har bestilt tur med widerø med sitt pointearner kort. Det fikk vi ikke registrert inn med EBnummeret som står i mitt navn. Hvordan ordner vi det? Noen som vet?
Brukte linken din, men opptjening av poeng kan ikke gjøres med pointearner kort. Bruke poeng på samboer går derimot bra