Glad fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 11. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag morgen:) Noen timer (vi snakker kanskje 4) gjenstår å jobbe før påskeferien. Hadde ikke blitt lei meg om vi fikk et gjensyn med solen i dag...den er jo gul som påsken. Gå ut, let etter egg og spis sjokolade!
     
  2. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Skal bli godt med litt feriedager nå ja! Blir å komme seg hjem litt tidligere fra jobb i dag og pakke/organisere før hele familien skal avgårde på tur i morgen.
    Satser på at SAS leverer med det nye servicekonseptet hele veien til Palma. Ha en ellers flott fredag!
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra en av Nettbuss sine lilla busser retning Kristiansand. Skal hente noen varer til bedriften. (Det er mindre suspekt enn det høres ut som ;))

    Sol fra skyfrihimmel og generelt god stemning. Whitney Houston jakker ut fra radioen til bussjåførinnen. Good times!

    Ha en fin fredag :)
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Sola, her skinner solen og det blåser ikke - ennå...
    Det er fredag og atter engang øl- og vinlotteri. Siden påsken begynner nå har en kollega tatt med en kake som er full lastet med snop, så etter lunsj virrer nok alle rundt full av energi.
    Ha en fin helg :)
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ahh fredag ja :) Ble alt for sent før mann kom seg i seng i går pga. harde ferie forhandlinger med min bedre halvdel. Hun skjønner ikke at det er verdt 6 timer lengre reisetid for å fly F, så må nok bestikke henne med noe før jeg kan booke ønsket reiserute ;)

    Ha en strålende fredag!
     
    Fnate, Poul and Ruby like this.
  6. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Jada, fredag og snart påske. 13t innsats i kassa venter før man fyker til fjells søndag kveld og håper at man slipper å kjøre t/r Vierli-Lysaker for å jobbe 4t onsdag. Syns også at flest mulig folk i Oslo-området kan dra til fjells ASAP så jeg kan gjøre minst mulig på jobb lørdag.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Skikkelig vårvær i dag, allerede langt opp på double digit. Tipper vi havner på rundt 18-20 grader i dag.

    Påske, ja. Det betyr for meg her i USA ingen fridager og at kjerringa drar meg til kjerka TO ganger på under en uke. :p

    Snart i bilen for hele 3 møter i sentrum av Chicago. Storsjefen hos United byr på lunch i dag, mens jeg byr på kaffe til Dag Johnsen før det. Etterpå blir det besøk hos Hyatt.

    Håper det hele er over før rushtrafikken starter.

    Ha en flott helg!
     
    Fnate liker dette
  8. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag og påske fra Bainbridge, godt å være hjemme igjen selv om det er kun noen timer før vi fortsetter ut på Holmene. Meget hyggelig tur med LH490 i går - fikk rødt lys i selvbetjeningsombordstigingsautomaten i Frankfurt og ut kom det en liten lapp hvor det stod at mitt sete var endret fra 26K til 16K - men ny Lufthansa C-Klasse ble det en flott tur hjemover. For vel snekre en liten test - det fortjener Lufthansa. De enste ukene skal tilbringes med frivillig arbeide både med Bonusfeber og med et lite prosjekt på en holme. Mahalo!
     
    Fnate, Robert H, SASDC8 and 2 others like this.
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag. Natt og dag har blitt tilbragt i senga/sofaen,og det kjennes ut som det fortsatt blir normen en stund framover.....:(:(:( Forhåpentligvis slipper ulumskhetene snart,å renne fram og tilbake mellom stue/seng/dass er "drit"kjedelig.....:(
    Ha en bedre dag :rolleyes:
     
    Robert H liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det ante meg - så den var tungt overbooket bak. :up:

    G'ættermedda fra solskinnet i Sør. Her venter tre fridager før påsken venter med jobbhelg. Vi får håpe på rolige dager. Planlegger å sende resten av gjengen til SC et par dager så jeg og bikkjene får ro og fred. ;) Little Steven har akkurat sjekket inn på radioen min og det er jo grei bakgrunnsmusikk.
     
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Etter at tyskervogna mi har vært tre mnd på verksted i vinter så kan det friste å bytte til noe med fire ringer i stedet for stjerne foran. :p

    Grattis med ny bil :D
     
    SASlovah4evah liker dette
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Bra valg! Her har man pt 8 ringer og har hatt minst en Audi i familien siden 90 tallet. Aldri ett eneste problem

    Pass på hvordan du chipper. Vet ikke hvordan det er i Sverige, men Audi er rask å annulere garantien ved tukling. Jeg hadde aldri chippet selv.
     
    SASlovah4evah liker dette
  13. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Stavanger. Fått unna litt veldig nødvendig indretjeneste. Så nå går det an å vise frem rommet mitt til andre igjen. Tror det kan være greit. Ellers har jeg forsøkt å gi vekk et sølvkort i kveld. Men det er ikke bare lett når man får opp feilmelding.

    "Invalid card type, or you may not give a card of this type."

    Jeg ble EBG i fjor høst... Nuvel. Jeg har sendt inn en mail til kundeservice så får vi se hva de har å si.

    I morgen, da skal jeg sove lenge. Ellers ingen planer resten av helga. Ha en god kveld forumister!
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra Intercontinental Nairobi. Er jo ikke akkurat Buckingham Palace dette her, men de har øl og seng og jeg setter det på kontoen for kultursjokk. Spess når du booker hotel pick-up på flyplassen og det kommer en 1983 modell Subaru skrensende inn for å hente deg.

    Stor glede da jeg og følget ble oppgradert til Club på BA-flighten til bygda også i dag. Club Kitchen var HELT tomt når vi landet.

    I morra bærer det ut på telttur.
     
    AndersB liker dette
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    You were warned ;)

    God tur utover. Vet ikke når flighten din er fra Wilson, men selv om det kun er noen få kilometer tok det voldsomt lang tid.

    Her er hva du har å se frem til:

    På vei til flyplassen

    [​IMG]

    Innsjekk Excel style

    [​IMG]

    Husk å melde deg inn i FFPen!

    [​IMG]

    Boardingkort

    [​IMG]

    Bagasjelapper

    [​IMG]

    "Sikkerhets"kontrollen

    [​IMG]

    Loungen

    [​IMG]

    Mange eksotiske fly -- og en skoleklasse på utflukt

    [​IMG]

    Fiin gammel årgang

    [​IMG]

    Cleaningen

    [​IMG]

    Litt squetting av vann på Dashn

    [​IMG]

    Your chariot has arrived

    [​IMG]

    Capt. Speaking. Sånn ser han egentlig ut. Men viktigere, helt ny Caravan med Garmin glass

    [​IMG]

    Servering bedre enn SAS har på 7 timer til Las Palmas

    [​IMG]

    Landing på grus

    [​IMG]

    Taxfree -- kødder ikke!

    [​IMG]

    Husk å be om Jonathan, eller Johnny som jeg kallte han. HILS!

    [​IMG]

    Så stikker taxien

    [​IMG]

    Og du er fremme

    [​IMG]

    Kontraster?? OH YES!

    God tur!
     
  16. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde 4 ringer i grillen på DKW'n når jeg vokste opp - siden har italienske biler begeistret mye mere:)
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde samme problemet, men logget inn via Firefox og da gikk det som en drøm og minutter senere var min utvalgte sølvkunde hos SAS :)
     
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Her i USA har man kun ett valg dersom man vil kjøre italiensk : 500. Det holder ikke
     
  19. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Som bil nr. 3 så holder den i massevis:)
     
  20. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Se der! Det var det som skulle til. Byttet nettleser til Chrome og da funket det på første forsøk.
     
    SASDC8 liker dette

Del denne siden