God mandag fra Stavanger. Ikke noe fri her i gården. Satser på at det likevel blir en rolig uke på jobb og mistenker at det fort kan bli det. Folket må bare holde seg hjemme... Ha en god mandag!
God formiddag fra BKK. Her er det snart tid for å boarde en gris før turen så går videre i en MH T7 til NRT. Blir kun et par dager i Tokyo før turen går videre med CX til HKG.
God morgen fra Bodø! Fin og stille dag på kontoret så langt, så da får man tatt unna litt som er blitt liggende pga. reise i forrige uke. Ha en super dag alle sammen
God morgen fra Sola, hadde håpet på to rolige dager denne uken, men her er det vist bare å hive seg rundt å reise ut til et anlegg på befaring. Etter lunsj må jeg behandle innkomne tilbud slik at vi får startet bestillingsprosessene, for her snakker man om TTT - ting tar tid når en skal bestille oppdrag. Ha en flott mandag, forumister
Hoi fra Trondheim Noen må jobbe for å holde hjulene igang...(sic.) Ha en flott lillleuke dere som har fri
Morgon, Magen är mer korrupt än en regering i Afrika. Borde gjort som jag hade tänkt och arbetat hemma. Men men can't win them all Ha en bättre tisdag!
I Bergen er det sol og snø, om hverandre! :-/ Drar til Nancy i morgen, så bryr meg egentlig fint lite. God påske! Xxx.
God morgen fra Chicago. Fra 23 varmegrader på lørdag til 4 i dag, sludde skal det visst også gjøre. Stressende dag i dag med tre telefonmøter og årets showdown hos regnskapsføreren midt i mellom. Vi får se hvor mye Uncle Sam får til krigskassa. Knepte hender osv. Ha en fin uke.
G'morgen fra litt lenger sør. Her venter man på invasjon av Tor m/hammer og venner. En uke med 25 grader avløses av 0 i morgen. Oh well. Fridag i dag. Bilen har fått seg en liten oljeskift og jeg fikk en kaffe. Ingen ytterligere planer for dagen, så da tror jeg at jeg tar meg en liten lur.
God mandag fra Nairobi. Da her man bushflightet med piloter som virkelig synes pre-flight checks er for pyser, rundt omkring. Vanvittig bra flytur. Har filmet en landing og… Ja… Du føler at du flyr, for å si det sånn. Gruet meg litt til å tilbake til Nairobi, men om Intercontinental ikke var "Buckingham Palace", så er faktisk Kempinski Villa Rosa nokså tett på. Beste hotellet jeg har vært på i Afrika, og jeg har jaggu ikke vært på mange! Mææææææh, får skifte ut fra kammodressen og få meg en dram. Ha en fin dag videre
De holder for det meste til rundt Toronto, der de jobber billig for amerikanske tech-firmaers kanadiske datterfirmaer. Når de så får sponset visum, flytter de til nordsiden av Atlanta .... Ne vent, det var visst indere, det ....
Det er vel great migration mellom Montreal og Champlain NY hver lørdag også, når det er billig sprit, fuel og sigaretter.
Mahalo fra Hana Hawaii - dagen startet med å plukke Papaya i hagen og en liten Ananas. Etter en sterk kopp med Kula Kaffe (ikke akkurat Evergood) fortsatte "slitet" nede i Venus Pools - et natur svømme baseng. Nettene tilbringes utendørs på Lanaien - Aloha