God fredags morgen fra den største byen i Vestfold (etter innbyggere) Idag er det fredag og jeg skal ikveld jobbe litt med Henning Olsen Inspira før det blir å ta en rolig kveld. Samtidig å ikveld skal eksamen ferdigstilles. Ellers forteller telefonen om 5°C her og blå himmel. T-4 til avreise med fly igjen. Ha en flott fredag og en god helg når den tid kommer Edit: var for treg, så det er bare for admin å slå sammen fredagstrådene
Happy Friday. Nok en uke har passert, og finaleuken står for døren. Vært mye flytting denne uka. Kvelden skal tilbringes med god mat, drikke og hyggelig selskap hos svigers, før lørdag bringer en ny økt med flytting. Men det nærmer seg bunnen altså! T-5
God fredag og helg fra Drammen. Underkjølt regn er noe kødd, brukte 30min på å levere barna, går unna på 10 min, til vanlig...Når nedoverbakken er en skøytebane, ja da drømmer en om piggdekk. Blir litt SPA med kidzzz til helgen. Må bare gjennomføre påtvunget legevakt først i kveld fram til 0900 lørdag morgen. Det skal bli super deilig med litt NCC bonus natt. For reisefeber basillen er det fritt vilt, den herjer i kroppen, beklageligvis så mye at en har fått foreskrevet(skrevet selv) antibiotika kur, for å sanere den bakterien, men tviler denne kuren tar noe mer enn streptokokker i halsen... Livslang, kronisk smitte med bonusbasillen finnes det dessverre ingen kur for i skrivende stund. Kanskje Greta Thunberg og seilbåten er veien å gå God helg i luften og på bakken.
god morgen. våkner til at SAS flyet mitt SK0287 er kansellert. like etterpå kom det opp jeg hadde fått ny rebooking, men så rett etterpå der kom det opp at «cancellation info: rebooking in progress» betyr det at jeg har fått ny tid eller er det fortsatt kansellert? jyz, har ikke lounge tilgang engang. kan jeg ringe sas og be de sette meg opp på sender Arlanda fly da?
God formiddag fra metropolen Værnes, snart er det helg og dermed fri fra bagasje og all reisende. Frister veldig med en tur til varmen, komme seg bort fra sørpa som ligger. Men dårlig med fri til slike ting, jaja får drømme seg bort. God helg til alle
God formiddag fra hovedstaden. T-11 før min første F-flyvning som er TG F i A380 fra London til BKK. Litt usikker på om jeg burde begynne å se etter alternativer. Mest fordi C i Thai var en såpass stor skuffelse, særlig mtp maten, men samtidig ser jeg jo at mange her liker Thai i F og jeg har aldri flydd A380 før. Har litt for kort ferie til at jeg gidder en lang rundtur før vi er fremme (ja, jeg vet det er nesten som å banne i kjerka på dette forumet, men jeg liker fremdeles enda bedre å være på ferie enn selve reisen dit... ) Tror jeg beholder booking, men kommer nok til å se litt hva Lufthansa gjør...
TG F er faktisk meget bra. C kan ikke måle seg. Ikke vær bekymret og heller kos deg på F loungen på LHR og gled deg til DP og ypperlig service
God lunsj fra kontoret! Takket være årets oppsummeringstråd som ble startet her om dagen ble jeg minnet på at jeg har vært dårlig med å følge opp "nyttårsforsettene" fra i fjor. Skal ikke ha det på meg at jeg ikke er en bonusnisse av mitt ord, så da tar jeg grep og begynner på mitt første reisebrev. Noe forsinket, men påbegynt før året er omme! Noe skal man jo bruke lunsjpausen på...
God formiddag fra kontoret! Her er det noen timer til med jobb før julebord med jobben i kveld... God fredag og helg til alle her inne
Thai F på 380 er og blir bra, hadde F BKk-FRA i sommer og både jeg og kona var godt fornøyde. Hadde LH F og SQ F Suites på turen og vi klarte ikke å gi en konkret vinner eller «taper»
Fredag og flydag! Snart OSL for nok en innlandstur. Et par tidssoner østover bærer det ... God fredag.