God fredag fra kontoret i Fredrikstad. Etter denne arbeidsdagen skal jeg bare sette meg i sofaen og gjøre så lite som mulig fram til mandag morgen. Det er så utrolig deilig ikke å ha noen planer av vesentlighet denne helga. Det skal nytes. For øvrig ganske trist på forumet for tiden ... Aktiviteten må vel være ned til maks 25 % av hva den var før omprofileringen?
God morgen fra Trondheim Faktisk oppe i 10 grader her på morraskvisten.....uvanlig. Etter jobb idag blir det bursdag til niesen,deretter en treningstur. Helga bringer vel indretjeneste kjenner jeg kona rett..... Ha en strålende fredag Ps: forøvrig enig i første taler ang. aktiviteten......
Good morning Vietnam, Nei det er vel Houston som er reise-planen. Her er det kaldt og ganske surt, men i morgen blir det kanskje lufting av badeshorts.. Ha en flott dag med og uten is-skrape.
Good morning all! Nest siste dag før man må reise hjem igjen og jobbe for livets opphold. LHR på onsdag og DXB igjen neste mandag så reisefebern får sitt. Strandliv i hele dag før Nobu i kveld. Black Cod. Himmelsk! Ha en marinert fredag og gooo helg!
GOD MORGEN! Fortsatt sol og blå himmel her i Bergen! Ser ut for at det nå blir SAS fremover. Skal ha en liten tur til Madrid og Nice for å sikre gullkortet med KLM, sånn i tilfelle jeg skulle ombestemme meg, men etter å ha bestilt to Shanghai-billetter med SAS (dvs. halveis til gullkortet) kan det muligens virke som om fruen har skiftet side! Eneste kjipe er å opparbeide seg denne statusen... Ellers har jeg 4500 Eurobonuspoeng som må brukes innen noen uker, hva kan de brukes til da, forslag? Xxx.
God fredag. Regn og grått oppe i nord, men hva gjør vel det når man skal tullfly imorgen. Var på besøk hos en kompis igår, han og kona hadde null forståelse for helgeplanen min. De mente at jeg hvertfall kunne valgt en litt mer spennende overnatting enn Arlanda, noe de sikkert har rett i og. Har for mange usikre momenter til å klare gull på poeng, så da blir det segmenter - bankers flyvninger blir 32 eller 34. Må si meg enig om at det er litt lite aktivitet, håper det er forbigående. Ha en god fredag!
Hvis du skal ut på tur så kan du jo f. eks bruke det til å betale deg inn i en eller annen SAS Lounge. Eventuelt spise/drikke det opp på flyet, da renner jo poengene ut
IKKE dumt, jeg skal med SAS, tror jeg, til Kreta neste uke. Høres jeg bare *litt* dum ut når jeg ikke vet hvem jeg skal reise med og til KRETA på denne tiden av året? Blir sendt av det greske turistkontoret, så har ingen idee, vet bare at fotografen min og jeg skal en uke til Kreta for å sjekke ut forholdene. Hehe, eneste kjipe er at jeg tror ikke vi har tid til å besøke noe lounge og... at jeg alltid har med meg egen mat siden jeg får magetrøbbel av "vanlig" mat. (Akk ja, jeg er en *sånn* ja... ikke så veldig stolt av det akkurat... ). Fotografen min er en annen *sånn*, som nesten ikke spiser mat, men man kan kanskje kjøpe vann og brus for 4500 poeng??? Xxx.
Eventuelt så kan du donere de @no-backpacker http://www.saseurobonusshop.com/loyrewards/category?categoryCode=SHPCAT293
For en god idee! Med mindre det dukker opp et knalltilbud neste uke tror jeg jeg går for det. Vann og brus har jeg råd til å kjøpe selv... Xxx.
Hehehehehe, dust... jeg glemte at jeg kan bruke poengene på reiser frem i tid og til Oslo skal jeg relativt hyppig neste år, så tar sjansen på et møte i Oslo i begynnelsen av januar... Xxx.
I SK 4417 på tur til FTU. Ledig midtsete i et ellers fullt fly er også fint. Ha en fin Helg! Videre til SFO på søndag....venter i spenning på om det kommer epost fra SAS om oppgradering fra Plus til Biz.
God formiddag. Blir å sette snuten mot OSL i kveld, så kanskje få med seg litt av FTU i morgen og søndag. Ha en fin dag.
God fredag fra Oslo. Godt plassert i 8 etasje på Radisson nydalen, meget klar for helgas FTU. Ha en flott fredag/helg
Nærmer seg slutten av arbeidsdagen nå, før det er helg med FTU! Ellers konstaterer jeg at aktiviteten, også min egen, har sunket etter omprofileringen. Det skyldes nok dels at navigering og funksjoner er litt uvant, samt at siden oppleves som treg/ lite responsiv. Jeg håper selvfølgelig det tar seg opp igjen når siden fungerer optimalt igjen. Ha en fin helg, med eller uten FTU!
God ettermiddag fra cafeloungen på Værnes Våknet for sent i mårrest etter en (for) god natts søvn på Royal Garden. De fortsetter å imponere med gode upgrades og en liten flaske Cava med dessert plate som velkomstgave Men her kan man ikke bli sittende, da det ikke serveres øl, og det er jo tross alt fredag! Skål (om 7 minutter)
God ettermiddag fra Kristiansand! Skulle gjerne reist til Kreta igjen (og igjen), problemet er heller å komme tilbake på mandag og jobb. Da blir det vel litt mer kortreiste drikkevarer... God fredag der du var - er - og skal
God aften fra trikken. Nå blir det en svipptur hjem før jeg stikker opp til Nydalen. Det blir stas å se kjentfolk jeg ikke har sett på en stund.
God kveld fra en dausliten student i Trondheim, to omfattende innleveringer er endelig gått inn og det er offisiellt helg etter et konstant kjør siden klokken syv i morges. Noen timer på øyet før signering med sommerens arbeidsgiver skal feires. Siste helgen i Trondheim på en stund, flere turer til Oslo gjennom resten av oktober.